Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
koncem loňského roku jsem tu řešila podvodné jednání s touhle seznamkou, s tím,že snad bude vše vyřešeno.Dnes mi ovšem opět dorazila upominka z firmy Intrum.Každý radí neplatit,prosím o radu.Děkuji
zrušit dlužnou částku
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
dnes mi přišla odpověď.Psala jsem i na tu jejich vymahačskou agenturu Intrum.Čekám jestli se ozvou.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši zprávu adresovanou našemu dTest kontu.
Na všechny Vaše dotazy jsme již odpověděli.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti.
I v případě, že máme vůči Vám stále otevřenou pohledávku, je možné požádat o vymazání Vašich osobních údajů v našem systému v souladu s GDPR, což zahrnuje i vymazání Vašeho profilu na stránce.
Vezměte prosím na vědomí, že i v případě, že Vaše osobní údaje vymažeme, poplatek za již probíhající nezaplacené členské období bude námi i nadále nárokovaný a to na základě údajů o platbě, které v souladu s obchodními a daňovými právními předpisy musíme uchovávat po dobu 10 let. Nevyhnete se tímto ani dalším krokem v případě neuhrazení poplatku, jakým je například vymáhání pohledávky externí agenturou zaměřenou na vymáhání dluhů.
Všimněte si, prosím, že v momentě, kdy požadovaný poplatek zaplatíte, v případě vymazání osobních údajů již nebude možné Váš profil využívat ani během Vámi uhrazeného období a přijdete takto o možnost využít Vámi předplacené členství.
Dejte nám vědět, prosím, pokud si i přesto přejete vymazat Vaše osobní údaje,
děkujeme Vám.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l. na
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.