Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.4.mel kuryr dorucit zasilku X0000195275 dle SMS mezi 14-17 hod. Kuryr v dany cas nedorazil a ani nepodal zpravu, ze hodla dorazit pozdeji! Po velmi neprijemnem telefonickem hovoru s nim, jsem jej vyzvala k doruceni bud ihned-dle Vami avizovaneho casu, ktery ja si vymezila, abych byla k zastizeni, nebo druhy den rano, kdy sam kuryr rekl, ze do 10 hod je schopen zasilku dodat. Nacez druhy den se tak samozrejme nekonalo, a to ani po urgenci pres Vasi centralu zde stale neni a jeho arogantni, silne neprofesionalni telefonicky vystup, ktery znacne poskozuje renome Vasi firmy, by si clovek, zastupujici firmu, kde si klient hradi sluzbu, nemel dovolit! Tedy Vase spolecnost z toho vychazi jako nespolehlivy dodavatel s velmi neprofesionalnimi dorucovateli a jako speditera Vas nikdy nedoporucim ani svym klientum ci znamym.
S pozdravem
Klient zasilky cislo viz vyse
Zasilka nedorucena vcas - zmareny cas adresata
Dany kuryr by ve Vasi spolecnosti nemel pracovat.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.