Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes tj. 18. 4. mi měl být doručen balík od spol. STARKL. Po 14hod mi byla doručena zpráva, že se balík nepodařil doručit a že je uložen na poště. Poštovní auto jelo okolo nás a vůbec k nám nezajelo. Byla jsem doma se 4mi vnoučaty a hráli jsme si před domem, takže jsme na silnici viděly. Pošta zásadně balíky nedodává!!! Ani se o to nepokouší! Ve zmíněném balíku jsou kytky a keře a když jsem volala na poštu v Loděnici, kde je údajně balík uložen, dostala jsem 2 telefony na obnovu dodání. Jedno tel. číslo neexistuje a druhé je stále obsazené. Pokud mi budou kytky doručeny až v úterý tj. po Velikonocích, budou zaschlé! Pak si je nechte! Vyjadřuji velkou nespokojenost se službami pošty!!!
Katastrofa!!! Už mi nedodali několik balíků - vracím!
Žádám o dodání balíku nejdéle do zítřka, případně do soboty dopoledne. Jinak ho vraťte a STARKLU se omluvte!
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman