Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve čtvrtek mi měl být doručeny balíček přepravní službou IN TIME . Po celodenním čekání na kurýra nic nepřišlo . Když člověk volá na infolinku tak slečny jsou nepříjemné a první tvrdí že balík je na dobírku i když není a že balíček je nakonec na autě místo na skladě a ze řidič má vybitý telefon . Když jsem mluvila s druhou slečnou tak balíček už jsem měla bez doplatku ale opět ve skladě . A to že slibují doručení následný den tak to prý není vůbec jejich slib ale že to slibují dané firmy od kterých máte obednano no strašné výmluvy . A když chcete přepojit na vedení tak už tam nikdo nikde není...
Přeprava
Lepší a ochotnější jednání . A doručování tak jak slibují bez výmluv že řidič nestihne normálně dojet
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.