Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32182Nedoručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2019, před 6 lety

Lucie Němcová

Znění stížnosti

Ve čtvrtek mi měl být doručeny balíček přepravní službou IN TIME . Po celodenním čekání na kurýra nic nepřišlo . Když člověk volá na infolinku tak slečny jsou nepříjemné a první tvrdí že balík je na dobírku i když není a že balíček je nakonec na autě místo na skladě a ze řidič má vybitý telefon . Když jsem mluvila s druhou slečnou tak balíček už jsem měla bez doplatku ale opět ve skladě . A to že slibují doručení následný den tak to prý není vůbec jejich slib ale že to slibují dané firmy od kterých máte obednano no strašné výmluvy . A když chcete přepojit na vedení tak už tam nikdo nikde není...


Produkt

Přeprava


Požadované řešení

Lepší a ochotnější jednání . A doručování tak jak slibují bez výmluv že řidič nestihne normálně dojet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2019 19:25, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2019 09:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.