Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#32184Zamenena farba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2019, před 6 lety

Marek Botola

Znění stížnosti

Objednal som 2 penazenky hnedej farby a prisla 1cierna 1hneda.chcem tu ciernu na vymenu s tym ze nech uhradia moje naklady na postovne. Nesuhlasia a pri tlacive reklamácií maju ze postovne hradi spotrebitel. Neviem ako postupovat pinukaju mi rozne zlavy o ktore namam zaujem chcem len bezplatnu výmenu. Neviem ako pistupovat.


Produkt

Peňaženka na ochranu bezkontaktných kariet Card Protect


Požadované řešení

Chcem bezplatnu vymenu cize aj preplatenie postovneho


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2019 18:39, před 6 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud bude o reklamaci rozhodnuto jako o oprávněné, má spotřebitel v souladu s § 1924 občanského zákoníku právo na náhradu nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace účelně vynaložit (např. poštovné). Vzorovou žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2019 14:20, před 6 lety

Dobrý deň, sťažnosť neevidujeme. Objednávka bola pravdepodobne zadaná na slovenskej stránke. Obrátťe sa, prosím, na nich. Ďakujeme za pochopenie.

Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 08:16, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 21:56, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.