Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Objednal som 2 penazenky hnedej farby a prisla 1cierna 1hneda.chcem tu ciernu na vymenu s tym ze nech uhradia moje naklady na postovne. Nesuhlasia a pri tlacive reklamácií maju ze postovne hradi spotrebitel. Neviem ako postupovat pinukaju mi rozne zlavy o ktore namam zaujem chcem len bezplatnu výmenu. Neviem ako pistupovat.
Peňaženka na ochranu bezkontaktných kariet Card Protect
Chcem bezplatnu vymenu cize aj preplatenie postovneho
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud bude o reklamaci rozhodnuto jako o oprávněné, má spotřebitel v souladu s § 1924 občanského zákoníku právo na náhradu nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace účelně vynaložit (např. poštovné). Vzorovou žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, sťažnosť neevidujeme. Objednávka bola pravdepodobne zadaná na slovenskej stránke. Obrátťe sa, prosím, na nich. Ďakujeme za pochopenie.
Vigoshop
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.