Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32188Projetí spěšného vlaku vlakovou zastávkou bez zastavení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2019, před 6 lety

Jaromír Hastík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 12.4. 2019 jsem měl v odpoledních hodinách plánované důležité jednání v Nasavrkách u Chrudimi, hodlal jsem proto možnosti vlakového spojení z Popovic u Uherského Hradiště do Uherského Brodu a odtud pak expresním autobusem do Brna a dále pak do Nasavrk. Vyhledal jsem si proto platný vlakový spoj č. Sp 1727 Javořina s jeho odjezdem 14:51 hod. z Popovic a směrem na Uherský Brod. Bohužel tento vlak projel s malým zpožděním stanici Popovice u UH bez zastavení a já musel urychleně shánět náhradní dopravu.Při mém telefonátu na informace u ČD mi sdělila operátorka " že mám pravdu, vlak měl zpoždění a výpravčí rozhodl, že v Popovicích nezastaví a že má případná stížnost je opravněná.Žádám Vás proto o vysvětlení z jakého titulu může výpravčí změnit platný jízdní řád a přiměřenou finanční náhradu na mou cestu do Brna náhradní dopravou - osobním vozidlem.
Přiznám se, že jsem absolvoval Vysokou školu zemědělskou v Brně, využíval při to zhusta vlakové spoje, ale takto hrubý zásah do jízdního řádu vlaku jsem nikdy nezažil. V souhrnu věcí je to po únprovém zdražení Vašich dopravních služeb naprosto záporný přístup k Vašim zákazníkům.
Přeji Vám úspěšný den a žádám tímto jasnou odpověď a krok zpět k Vašemu zákazníkovi.
Ing. Jaromír Hastík


Produkt

Spěšný vlak Sp 1727 Javořina dne 12.4. 2019 plánovaný odjezd 14:521 hod. z Popovic u UH


Požadované řešení

Finanční náhrada zákazníkovi - možnost využít mimořádné slevy při mých dalších cestách za použití ČD.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 08:40, před 6 lety

Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, mohl by spotřebitel žádat poměrné vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících může spotřebitel podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2019 09:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.