Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám podepsanou smlouvu u společnosti Nordic Telecom, na dobu určitou, u které mám zřízenou pevnou linku.
Pevná linka byla zablokovaná z důvodu nezaplacení služeb, spolu s písemným doručením výzvy ze strany Nordic Telecom, z 20. 3. 2019, k úhradě, se splatností do 6. dubna 2019. Dlužnou částku jsem uhradil 20. 3. 2019 na adresu a účet v dopise uvedený. Ráno 25. 3. 2019 mi přišla SMS zpráva, že dlužná částka byla obdržená, avšak pevná linka byla stále zablokovaná.
Dne 29. 3. 2019 jsem se obrátil e-mailem na zákaznickou podporu, neboť z pevné linky stále nebylo možné se na zákaznickou linku dovolat, a ani obousměrně se dovolat. Z mobilu se mi také nepodařilo dovolat na zákaznickou linku.
Dne 4. 4. 2019 jsem odeslal písemnou žádost o odblokování linky, neboť jsem stále neobdržel žádnou odpověď ze strany zákaznické podpory. Odpověď jsem obdržel až 5. 4. 2019 se stručným vyjádřením, že „požadavek byl předán na kolegy z příslušného oddělení", avšak do dneška požadavek nebyl vyřízen.
Počátkem měsíce jsem také obdržel novou fakturu k zaplacení, se splatností do 16. 4. 2019. Fakturu jsem uhradil 15. 4. 2019 a ráno 16. 4. 2019 mi přišla další SMS, že částka za další fakturu byla uhrazena. Bohužel i přes to pevnou linku, po měsíci, nemám odblokovanou. Jinými slovy mám zaplacenou fakturu za držení telefonu, který je zablokován, a u kterého nemám právo využívat sjednané služby.
Levná pevná NT maxi - transfer
Okamžité odblokování služeb či odstup od smlouvy bez smluvní pokuty a dalších poplatků uvedených v Ceníku společnosti a dodatku v účastnické smlouvě.
|
Tweet |
Dle čl. 4.2 všeobecných podmínek společnosti je poskytovatel oprávněn účtovat ode dne prodlení s úhradou vyúčtované částky účastníkovi úrok z prodlení, jehož výše je stanovena obecně závaznými právními předpisy. Účastník se v případě prodlení s uhrazením vyúčtování také zavazuje uhradit poskytovateli náklady na odblokování služeb.
Spotřebitel by mohl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Zákazník neměl uhrazené vyúčtování dvě po sobě jdoucí, první mělo splatnost 16.2.2019 a druhé 16.3.2019. Částka za obě vyúčtování byla naší společnosti doručena až 25.3.2019 a to až v době, kdy byla služba z důvodu nehrazení blokována pro odchozí i příchozí hovory. K blokaci došlo 18.3.2019 a zároveň s ní byla i pozastavena fakturace za službu až do jejího odblokování ke kterému došlo 17.4.2019, tj. již před datem, kdy zákazník zasílá výše sepsanou stížnost. Není tedy pravdou, že by zákazník hradil službu kterou nemohl využívat jelikož fakturace byla vypnuta a vyúčtování je za období od 1.3.2019 do 17.3.2019. Zároveň od zákazníka neevidujeme žádnou reklamaci či stížnost na nově vystavené vyúčtování za služby.
Hodnocení: