Společnost


TIPSPORT a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32192Neuznává reklamace dvou tiketu,diky hodinovemu vypadku společnosti tip sport jsem nemohl udelat cash out tiketu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2019, před 6 lety

Petr Vavrečka

Znění stížnosti

Přišel jsem tak o 5 tisic,ktere jsem mohl předčasně vybrat,ale diky vypadku systému jsem se už k tomu nedostal a zapasy se dohrali a ja přišel o peníze.Bral bych aspoň kompenzaci sázky,kterou jsem vlozil,ale na reklamaci mi bylo pouze řečeno omlouváme se za vypadky,ale reklamaci nemůžeme uznat,je to problém na straně sázkové kanceláře a ne můj,to je pak jen systémové obirani lidi o penize.


Požadované řešení

Chci navrácení vkladu dvou tiketu,které jsem nemohl předčasně vybrat,aspon to mi stačí k vyřešení situace,mohl jsem mit daleko vic,kdyby mi bylo umozneno se tam dostat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2019 14:47, před 6 lety

Podle čl. 11 odst. 4 všeobecných podmínek elektronického sázení společnosti TIPSPORT a.s. (https://minshara.tipsport.cz/datafiles/vseobecne-podminky-tipsport-net-cz-1520379038.pdf) nenese společnost nenese odpovědnost za žádné škody nebo ztráty, které vzniknou přímo nebo nepřímo z důvodu náhodného nebo úmyslného poškození webových stránek nebo jejich obsahu. Společnost také nezodpovídá za nerealizované nebo pozdě realizované operace, pokud tyto vzniknou selháním elektronických komunikačních sítí, nesprávnou obsluhou webových stránek nebo jinými technickými problémy. Společnost neodpovídá za zneužití obsahu stránek spotřebitelem nebo třetí osobou. Společnost neodpovídá za škody způsobené spotřebitelovi nebo třetí osobě, pokud tyto vznikly špatnou interpretací nebo chybami v obsahu webových stránek.

Podle § 1814 písm. a) občanského zákoníku se zakazují ujednání, která vylučují nebo omezují spotřebitelova práva z vadného plnění nebo na náhradu újmy. Uvedené ustanovení by mohlo být tímto zakázaným ustanovením, neboť znemožňuje spotřebitelovi v některých případech uplatnit právo na náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti. Na druhou stranu podle § 2913 odst. 2 občanského zákoníku platí, že povinnosti k náhradě se škůdce zprostí, prokáže-li, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli.

Pokud byl výpadek systému zapříčiněn nezávisle na vůli podnikatele (například nejednalo se o plánovou odstávku systému, na kterou spotřebitel nebyl předem upozorněn), není společnost odpovědná za škodu, která byla výpadkem systému spotřebitelovi způsobena.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese wwww.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2019 06:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.