Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnes jsem jela rychlíkem R 6. Krušnohor.V 10 46 ze stanice Ústí nad Labem do Planè u Mar.Lázní
.Vlak byl velice přeplněný,děti,lidi byli v přeplněných uličkách,nehledě na to ,že si kupují lístek za 468 Kč na sezení,seděla jsem asi 30 minut z Varů do Sokolova.Pani průvodčí místo aby klidnila situaci ,proudila do lidí,oháněla s nesmyslnými zákazy,které jsme neslyšeli nikdo v uličce.Ze pes má mít nahubek ne až ve vlaku ale již při vstupu na vlakov nádraží.Nehlede na velikost atd.,dále nešli 2 dveře. WC ..atd atd..Ta samá průvodci ,mi na nádraží v Chebu,kd se přestupuje, řekla že její vlak jede přes Planou která byla má cílová stanice ,do Prahy .po nástupu mi cestující řekli ,že jede do Prahy ale zpět přes Ústí a nikoli přes Plzeň a Planou.Chtela jsem samými dveřmi vystoupit a ta stará paní mi stoupla mezi dveře,že de odpiskat vlak a že mne nepustí.Vlak stále stal.Bihuzl jsem ji musela silou odebrat ode dveri a vystoupit .Nastoupila jsem do dalšího rychlíku,kde na mne byli hodni a vše bylo ok.Moc mne mrzí celá tato situace,ale asi nebudu jediná kdo si na to dnes bude stěžovat prosím ,možná by ta stará paní měla jít do důchodu a Kuba by to chtělo přidat jeden dva vagony.na této trase,ve svátek tuplem.Vlakem jezdím ráda ale mrzí mne že se služby zhoršují.S přání pěkného dne Luzarovà Barbora
prosím ať už se tohle neopakuje ,hází to na vás zbytečně zle světlo.Cestujici nejsou v klidu.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Nevhodné chování zaměstnanců není možné řešit v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je určena pro řešení právních sporů.