Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32194Nesprávné vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2019, před 6 lety

Hana Lišková

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera, dne 18.4.2019, jsem platila nákup na prodejně Počernická na Praze 10. Nákup byl za 59 Kč a z mé strany byl placen 500 Kč. Bohužel jsem si vrácené peníze ve spěchu nepřepočítala a byla jsem tím okradena o 300 Kč, jelikož si pokladní zadala jako přijatou bankovku dle účtenky 200 Kč. Jednalo se o pokladní, která seděla na pokladně č. 4 se jmenovkou Ilona. Jsem si vědoma mého pochybení z důvodu nedostatečné kontroly na místě. Avšak nemělo by se to stávat.

Dekuji za reakci

Lišková


Požadované řešení

Prošetření pokladní, zda bylo v predmetny den minimálně o 300 Kč fyzicky více.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 18:14, před 6 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2019 13:33, před 6 lety

Dobrý den, paní Lišková,

za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Při příští návštěvě se obraťte prosím s pokladním dokladem na náš personál. Celou situaci s Vámi vyřeší vedoucí prodejny nebo jeho zástupce. Dále bychom Vám rádi doporučili, abyste si vrácené peníze po každém nákupu zkontrolovala, aby se podobná situace neopakovala.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 08:16, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 21:54, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.