Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
včera, dne 18.4.2019, jsem platila nákup na prodejně Počernická na Praze 10. Nákup byl za 59 Kč a z mé strany byl placen 500 Kč. Bohužel jsem si vrácené peníze ve spěchu nepřepočítala a byla jsem tím okradena o 300 Kč, jelikož si pokladní zadala jako přijatou bankovku dle účtenky 200 Kč. Jednalo se o pokladní, která seděla na pokladně č. 4 se jmenovkou Ilona. Jsem si vědoma mého pochybení z důvodu nedostatečné kontroly na místě. Avšak nemělo by se to stávat.
Dekuji za reakci
Lišková
Prošetření pokladní, zda bylo v predmetny den minimálně o 300 Kč fyzicky více.
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, paní Lišková,
za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Při příští návštěvě se obraťte prosím s pokladním dokladem na náš personál. Celou situaci s Vámi vyřeší vedoucí prodejny nebo jeho zástupce. Dále bychom Vám rádi doporučili, abyste si vrácené peníze po každém nákupu zkontrolovala, aby se podobná situace neopakovala.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.