Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes dne 19.4.2019 v 17:43 měl odjizdez ze stanice Hranice na Moravě R 839 Slezan do Ostravy .
Před nastoupením do vlaku zastavil mého bratra průvodčí s tím že už bratra do vlaku nepustí protože vlak odjíždí! Jenže vlak neodjizdel a minimálně 2 minuty stal jeste!! Tohle je vrchol všech vrcholu!!!mel koupenou jízdenku za kterou mu ani nevrátilo penize! Takže opravdu perfektní přístup!!!!!!!
DOUFÁM ZE TUTO SITUACI ŘÁDNE PROSETRITE! A Vašeho zaměstnance dostatečně potrestate!!
Takhle arogantní a neprofesionální člověk by nemel pracovat mezi lidmi!!!
Žádám o řádné prošetření této odporné situace a dostatečné potrestáni pro Vašeho zaměstnance.
|
Tweet |
Dle smluvních přepravních podmínek odpovídá cestující ve veřejné osobní železniční dopravě za včasný a bezpečný nástup v nástupní stanici do správného vlaku železničního dopravce, na jehož spoj má platný jízdní doklad, nástup do správné části (přímého vozu nebo do určeného vozu v případě usměrněného nástupu) vlaku, přestup v přestupní stanici a výstup z vlaku v cílové stanici (nezastavuje-li tam vlak, ve stanici před ní) včas, na stanovených místech a na správné straně.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.