Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
včera při placení mého nákupu (Chomutov- Bezručova ul.) došlo k chybě pokladní...platil jsem celkem 115kč...hotovost jsem jí dal 70kč a zbytek že doplatim kartou...bohužel pokladní mi nastavila dvě platby jednu na 70kč a druhou na 45kč...už že poprvé mi karta nešla čipem a já musel podruhé přes kod, což mi přišlo zvláštní.Jelikož jsem už stál ve frontě min 10min,byl jsem rád že jsem odešel z prodejny. Doma v internetovém bankovnictví jsem měl strženy dvě platby 70kč( kterou jsem platil hotovostí!!!!) a 45kc...účet od nákupu mám, jsou zde vidět 2platby EC
účtenka - 19.4.2019 18: 05hod / pokladní vzala hotovost a namarkovala i platbu EC!!!!!!!
Na prodejně nic vyřizovat nemíním. Pracují zde velmi arogantní lidé a nemíním se kvůli 70kč s nějakou paní dohadovat...Kolikrát u pokladny zjistím jinou cenu, pak dlouho čekám než někdo dorazí a vrcholem je že ani nepozdraví, odúčtuje a zmizí. Žádná omluva neb vyřešení problému klamání zákazníka chybovou cenou vyšší!!!Dokonce mě obviňuje pokladní že si vymýšlim, si děláte z lidí srandu?!
Bareš Jaroslav Váš zákazník tel. - 776 329 539
mail - bares.jaroslav@centrum.cz
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.