Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#32198Neoprávněnà platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2019, před 6 lety

Jaroslav Bareš

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera při placení mého nákupu (Chomutov- Bezručova ul.) došlo k chybě pokladní...platil jsem celkem 115kč...hotovost jsem jí dal 70kč a zbytek že doplatim kartou...bohužel pokladní mi nastavila dvě platby jednu na 70kč a druhou na 45kč...už že poprvé mi karta nešla čipem a já musel podruhé přes kod, což mi přišlo zvláštní.Jelikož jsem už stál ve frontě min 10min,byl jsem rád že jsem odešel z prodejny. Doma v internetovém bankovnictví jsem měl strženy dvě platby 70kč( kterou jsem platil hotovostí!!!!) a 45kc...účet od nákupu mám, jsou zde vidět 2platby EC


Produkt

účtenka - 19.4.2019 18: 05hod / pokladní vzala hotovost a namarkovala i platbu EC!!!!!!!


Požadované řešení

Na prodejně nic vyřizovat nemíním. Pracují zde velmi arogantní lidé a nemíním se kvůli 70kč s nějakou paní dohadovat...Kolikrát u pokladny zjistím jinou cenu, pak dlouho čekám než někdo dorazí a vrcholem je že ani nepozdraví, odúčtuje a zmizí. Žádná omluva neb vyřešení problému klamání zákazníka chybovou cenou vyšší!!!Dokonce mě obviňuje pokladní že si vymýšlim, si děláte z lidí srandu?!

Bareš Jaroslav Váš zákazník tel. - 776 329 539

mail - bares.jaroslav@centrum.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2019 10:15, před 6 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2019 08:28, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.