Společnost


Šír Pavel

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3220Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2014, před 11 lety

Jelena Syrová

Znění stížnosti

Doplnění k #3218reklamace

dodací list 2132756 ZE DNE 24.9.2013 thuje smaragd 6 kusů cena 459
dodací list 2132881 ze dne ý.10.2013 thuje smaragd 8 kusů cena 559

reklamováno dne 19.3.2014 s fotodokumentací přes e-mail - jako úhyn rostlin
Nelze se dovolat, psaná druhá výzva k reklamaci 1.4.2014, odpověď 2.4.2014 s textem "podle reklamačního řádu záruční doba 3 týdnů podle paragrafu 21 zákona 219/2003 Sb.
se reklamace neuznává"
Má odpověď 2.4.2014 "Při koupi rozmnožovacího materiálu jednoletých druhů, s výjimkou sazenic zeleniny, je záruční doba 1 rok, pokud nebude sjednána doba delší. U víceletých druhů končí záruční doba 1 rok po dosažení vývojového stupně potřebného k určení pravosti odrůdy. U sazenic zeleniny a květin je záruční doba 3 týdny." - nesouhlaím s vyjádřenmí prodávajícího a podle zákona záruční doba 1 rok, podle pracovníka v zahradnictví nám byl prodán suchý materiál a tedy postoj dodavatele k reklamaci je nesprávný.
4.4.2014 opět zalán e-mail, kdy žádáme o vrácení peněz za reklamaci thůjí - bez odpovědi, nelze se dovolat
10.4. 2014 - e-mail k reklamaci opět bez reakce, nelze se dovolat
6.5.2014 se podařolo zavolat z utajeného čísla, s tím, že majitel není a nechá mu vzkaz, any mě kontaktoval netalo se, ten den poslán i e-mail, aby se majitel ozval-opět bez reakce.
2é.5.2014-po dlouhých pokusech dovoláno opět z utajeného čísla, majitel sehnán, odmítl reklamaci, mám se soudit

Poprvé jsem zažila takovou neochotu při řešení reklamace a proto nechci věc zahodit, ale chci ji dořešit. Majiteli vůbec nejde o zákazníky.


Produkt

faktury 2132881, 2132756


Požadované řešení

vrácení peněž 1018,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2014 09:11, před 11 lety

Dle § 21 zákona 219/2003 Sb., o uvádění do oběhu osiva a sadby pěstovaných rostlin při koupi rozmnožovacího materiálu jednoletých druhů, s výjimkou sazenic zeleniny, je záruční doba 1 rok, pokud nebude sjednána doba delší. U víceletých druhů končí záruční doba 1 rok po dosažení vývojového stupně potřebného k určení pravosti odrůdy. U sazenic zeleniny a květin je záruční doba 3 týdny. Jakákoliv ujednání mezi prodávajícím a kupujícím, uzavřená před uplatněním práva z odpovědnosti za vadu prodané věci, pokud by v jejich důsledku toto právo zaniklo nebo bylo omezeno, jsou dle ustanovení § 627 odst. 3 zák. č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku neplatná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 09:24, před 10 lety

Subjekt Šír Pavel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.