Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obchodní značku Tefal jsem vnímal jako solidní značku ve smyslu poměr výkon/cena. Ale uznejte, objednali byste si od nich ještě někdy něco po zkušenosti s vyřizováním reklamací viz níže? (do komunikace jsem si dovolil vložit osobní komentáře). Toto je standard roku 2019?
Smyslem napsání tohoto příspěvku je zveřejnění postupu reklamace a donutit tak dodavatele, aby se zamyslel na procesem reklamace a upravil ho tak, aby netrpěl spotřebitel.
25.12.2018 - po rozbalení vánočního dárku - sendvičovače - bylo zjištěno poškození nepřilnavé desky, evidentně výrobní ne logistická vada. Společnost jsem kontaktoval emailem (text nemohu citovat protože byl zřejmě zadán do web rozhraní)a navrhl jednoduché řešení reklamace s tím, ať mi zašlou náhradní díl a já si ho sám přešroubuji.
25.12.2018 Tefal:
Dobrý den xxx,
potvrzujeme přijetí Vašeho dotazu. Tento dotaz je evidován pod číslem xxx.
Děkujeme, že jste nás kontaktoval. Budeme se snažit Vám odpovědět v co nejkratším termínu.
S pozdravem
Zákaznické oddělení
28.12.2018 Tefal:
Vážený pane xxx,
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal.
Můžete nám prosím zaslat kopie nákupního odkladu, telefonní číslo a doručovací adresu?
V případě dalších otázek se na nás neváhejte obrátit znovu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tefal
28.12.2018 zákazník:
Dobrý den,
faktura přílohou, ostatní požadované informace v podpisu.
S pozdravem,xxxx
2.1.2019 Tefal:
Vážený pane xxx,
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal
Vaše otázku jsme přeposlali na patřičné oddělení. S odpovědí se ohlasime co nejdříve.
Děkujeme za trpělivost
S pozdravem Tefal
3.1.2019 Tefal:
Vážený pán xxx,
ďakujeme Vám za kontaktovanie infolinky Tefal.
Náhradný diel Vám objednávame a zašleme na Vašu dodaciu adresu.
V prípade ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť znovu.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Tefal
.................
Komentář: výborně, bude to rychlé a výrobce ušetří za logistiku a práci.
.................
9.2.2019 zákazník:
Dobrý den,
uplynul více než měsíc ale stále nic nedorazilo, můžete prosím zásilku prověřit?
S pozdravem,xxx
13.2.2019 Tefal:
Vážený pane xxx,
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal.
Můžete nám prosím napsat informace jestli jste obdrželi objednávku?
V případě dalších otázek se na nás neváhejte obrátit znovu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tefal
.................
Komentář: proč se mě ptají, jestli jsem něco dostal když jim píšu kde to je že jsem to ještě nedostal?
.................
13.2.2019 zákazník:
Dobrý den,neobdržel.xxx
20.2.2019 Tefal:
Vážený pane xxx,
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal.
Bohužel kvůli systémově chybě se odesílaní neuskutečnilo.
Můžete nám prosím ještě jednou zaslat dodací adresu, referenční číslo výrobku a která část Vám chybí.
V případě dalších otázek se na nás neváhejte obrátit znovu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tefal
.................
Komentář: no dobře, chyba se může stát každému, tak teď už to snad konečně pojede jako po másle a za týden bude hotovo... ale .... proč po mě zase chtějí veškeré údaje? Mé životní zkušenosti ukazují, že zde je něco v nepořádku - minimálně špatný helpdesk systém.
.................
20.2.2019 zákazník:
Dobrý den,
dodací adresa: xxx
referenční číslo výrobku: Tefal SM193D34
a která část Vám chybí: grilovací desky.
S pozdravem, zákazník
28.2.2019 Tefal:
Vážený pán xxx,
ďakujeme Vám za kontaktovanie infolinky Tefal.
Náhradné dosky Vám boli objednane. Dodanie trvá okolo 10 až 14 dní.
V prípade ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť znovu.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Tefal
.................
Komentář: zase týden v tahu ale super, teď už je to ošéfované.Nicméně když se další cca měsíc opět nic nestalo, cítil jsem se již lehce....frustrován.
.................
20.3.2019 zákazník:
Dobrý den,
stále nic. Myslíte, že je normální vyřizovat triviální reklamaci čtvrt roku?
S pozdravem, zákazník.
29.3.2019 Tefal:
Vážený pane xxx,
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal.
Prosím, mohl byste nás informovat zda jste obdržel náhradní desku?
V případě dalších otázek se na nás neváhejte obrátit znovu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tefal
.................
Komentář: no to snad ne!
.................
29.3.2019 zákazník:
dobrý den,neobdržel. zákazník
1.4.2019 Tefal:
Vážený pane xxx
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal.
Omlouváme se za vzniklý problém. Doručení objednávky bude trvat delší dobu - náhradní díl nebyl k dostupnosti na skladě ve Francií.
V případě dalších otázek se na nás neváhejte obrátit znovu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tefal
.................
Komentář: není nad aprílový žertík, no ne? :-). A mimochodem - dnes je 21.4.2019 a stále nic - to ovšem bylo Tefalem dopředu avizováno.....
.................
Dořešit řádně a rychle reklamaci výrobku tak, jak bylo odsouhlaseno - tj. dodáním náhradních grilovacích desek.
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby k ní mohl doplnit aktuální vývoj.
Hodnocení:
Komentář: Výrobce doručil dohodnuté náhradní díly - reklamace bude dořešena tak jak bylo předem dohodnuto - výměna poškozených dílů přímo spotřebitelem.
Smyslem této stížnosti ovšem nemá být vyřešení této konkrétní stížnosti,ale zlepšení reklamačního procesu dodavatele / upozornění (potenciálních) zákazníků že reklamační proces značky Tefal nemusí být v souladu s představou běžného zákazníka.