Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#322113x Nedorazil technik

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2019, před 6 lety

Zdeněk Čutík

Znění stížnosti

Technik u mě nebyl už třikrát :) smlouva podepsaná 27.3. - první termín 5.4. nikdo nepřišel a nevolal, druhý termín 16.4. nikdo neprisel a nevolal. Po pulhodinovem čekání a prepojovani mi bylo řečeno, že přijede ještě odpoledne a kdyby ne tak 17.4. - opět nikdo nedorazil a po zavolání na o2 a dalším prepojovani mi bylo sděleno, že o ničem neví. Takže paráda. Když jsem chtěl vědět, kdy mi ten technik dorazí nebylo mi odpovězeno, že se nejdřív bude řešit proč technik nepřijel a až přijde vyjádření bude se řešit termín. Pěknej kocourkov :) Při dalsim rozhovoru mám čekat na kontakt od technika do dvou pracovních dnů. Upřímně po této zkušenosti tomu moc nevěřím. Posléze jsem se spojil s dalším pracovníkem o2, který mi sdělil, že to vypadá, že se mi smlouva ukončila a musím si udělat novou. Říkám co že??? Jak je tohle normální? Den před tím se to nevědělo a teď ano?? Jak je možný, že jsem o tom nedostal vědět? Jak je vůbec tohle celé možné? Takhle se zákazníky rozhodně nejedná. Čekat od 27.3. na technika je ABSURDITA.


Produkt

O2 balíček 50mb internet plus TV M


Požadované řešení

Vysvětlení proč 3x a po dalším slibování technik nedorazil. Jestli smlouva je stále platná a jak je možný, že sem nebyl kontaktován.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2019 09:08, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2019 19:43, před 6 lety

Dobrý den,

celou záležitost jsem prověřil. Z informací, které mám k dispozici o našich techniků, máme na vás pravděpodobně jen chybný kontaktní telefon, jelikož se vám technici opakovaně snažili dovolat, ale nikdo to nezvedl.

Poprosím vás tak o dodání platného kontaktu, kde vás budeme moct zastihnout. Poslat ho můžete na email info@o2guru.cz.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2019 06:36, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.5.2019 08:57, před 6 lety


Zdeněk Čutík

Hodnocení:

Komentář: Chyba byla vyřešena, kdy bylo zjištěno, že pracovnice na pobočce zadala všechny kontaktní údaje správně, ale posléze proklikla staré číslo občanky, čímž se všechny údaje změnili a technik tak měl starý telefon a úplně jinou adresu. Vše se vyřešilo. Děkuji.