Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
ve čtvrtek 18.4. jsme si zakoupili jehněčí plec rolovaná na obalu uvedeno New Zeland,55 kg celková cena za cca 436 Kč doba spotřeby do 24.4.2019 a to v Kaufland Nymburk. Dnes v pondělí 22. 4.2019 jsme si ji chtěli upravit k obědu. Maso jsme uchovávali v lednici a při vytažení a rozbalení maso velmi zapáchalo, takže jsme ho vyhodili. Prosím, jak se toto může stát???? Opakuji, maso jsme přechovávali v lednici a doba spotřeby je do 24.4.2019.
Takže chci "poděkovat" za chutný velikonoční oběd.
Prosím, jak to budeme řešit.
Děkuji
L.Maršík
Vrátit peníze
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení:
Komentář: vše vyřízeno OK