Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#32214Zkažené maso

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2019, před 6 lety

Leon Maršík

Znění stížnosti

Dobrý den,
ve čtvrtek 18.4. jsme si zakoupili jehněčí plec rolovaná na obalu uvedeno New Zeland,55 kg celková cena za cca 436 Kč doba spotřeby do 24.4.2019 a to v Kaufland Nymburk. Dnes v pondělí 22. 4.2019 jsme si ji chtěli upravit k obědu. Maso jsme uchovávali v lednici a při vytažení a rozbalení maso velmi zapáchalo, takže jsme ho vyhodili. Prosím, jak se toto může stát???? Opakuji, maso jsme přechovávali v lednici a doba spotřeby je do 24.4.2019.
Takže chci "poděkovat" za chutný velikonoční oběd.
Prosím, jak to budeme řešit.
Děkuji
L.Maršík


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2019 11:29, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2019 10:42, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2019 21:42, před 6 lety


Leon Maršík

Hodnocení:

Komentář: vše vyřízeno OK