Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3222Nedoručená pojištěná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2014, před 11 lety

Vojtěška Lindovská

Znění stížnosti

Dne 30.3.2014 jsem u Vás podala stížnost na Českou poštu.Vám se vůbec nevyjádřili k této stížnosti.Napsala jsem tedy ombusmance Č.p., ta mi odpověděla že podstupuje moji ztížnost odboru provozní kontroly a reklamací České pošty,s p.
Z tohoto odboru jsem dostala vyjádření - cenné věci do takové zásilky nepatřily, tedy nemáte nárok na náhradu škody vzniklé ztátou zásilky. A já se ptám - proč pracovnice přepážky tuto zásilku pojistila?? To opravdu nenesou žádnou odpovědnost ???
Dále /ale to nemohu doložit/ přítelkyně tu bublinkovou obálku koupila na stejné poště a vložila do ní prsteny a hned podávala - přesto jí to pracovnice pošty přijala a inkasovala poplatek 103,-Kč.Pomozte,nebo alespoň poraďte kam se mám obrátit,obě s přítelkyní jsme invalidní a 5 000,-Kč je pro nás hodně peněz.


Požadované řešení

Nahradit škodu - vyplatit 5 000,- na které přijali poplatek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2014 16:54, před 11 lety

Z článku 15 Poštovních podmínek opravdu vyplývá, že obsahem cenného psaní mohou být i peníze, drahé kovy a kameny a výrobky z nich, šperky a obdobně cenné věci, cenné papíry apod. Za škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo úbytkem obsahu cenného psaní podnik odpovídá, a to až do výše udané ceny. Cenné psaní musí být zabaleno v uzavřeném obalu. Jako obal lze použít pouze zvláštní obal, který prodává podnik. Zvláštní obal se uzavře podle pokynů připojených k prodávanému obalu. Pokud pracovnice pošty odesílá cenné psaní, měla by spotřebitele o nutnosti speciálního obalu informovat.
Pokud podnik nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 15:50, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.