Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32220Nesprávně vydaný doplatek k jízdence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2019, před 6 lety

Karel Kalaš

Znění stížnosti

Rodinným příslušníkem mi byla hotově dne 22.4. 2019 v 14:45 zakoupena 1x jízdenka Ivančice- Praha (1154*0309-609 DF0135) a doplatek z 2.tř do 1. tř.(1154*0309-609 DF0136) na osobní pokladně Jihlava pracovnicí ČD s identifikací ID 10372. Jízdenka je platí od 23.4. trasou Ivančice - Brno – Havlíčkův Brod - Praha, avšak doplatek platí od 22.4. a to trasou Brno – Česká Třebová – Praha. Z uvedeného je zřejmé, že doplatek byl špatně vydán. Po telefonátu na danou Jihlavskou stanici jsem obdržel pouze výtku o nesprávné kontrole daného jízdního dokladu osobou, která jízdenku zakoupila. Protože nejbližší otevřená vlaková stanice je pravděpodobně v Brně ( žiji v Ivančicích) nemohu nyní jízdenku vyměnit.


Produkt

22.4. 2019 v 14:45 zakoupena 1x jízdenka Ivančice- Praha (1154*0309-609 DF0135) a doplatek z 2.tř do 1. tř.(1154*0309-609 DF0136)


Požadované řešení

Obdržení správného doplatku z 2.tř do 1. tř k jízdence (1154*0309-609 DF0135) na přepážce Brno hl. nadr. dne 23.4.2019.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 08:19, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 08:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.