Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chtěl bych si stěžovat na doručování Vaší firmy a požádat o vrácení peněz za dopravu. Objednal jsem si zboží z Hornbachu (objednávka č. 7721440769877) a podle online sledování zásilek jsem věděl, že se zásilka od 17.4.2019 nachází na depu v Brně. Takže si manželka na 18.4.2019 vzala dovolenou, aby nebyl problém s předáním zásilky. Ráno v práci 18.4.2019 jsem zjistil, že mám v 07:34 zmeškaný hovor. Hned jak jsem mohl, tak jsem okamžitě volal zpět, což bylo o pět minut později v 07:40, ale nikdo mi telefon nebral a zpětně nezavolal.Celé dopoledne jsem čekal, kdy mi Geis napíše, že budou balík doručovat, ale nestalo se tak. Okolo 11:30 jsem volal na infolinku kde jsem paní nadiktoval číslo zásilky a ta mi sdělila, že zásilku v databázi nemůže najít a že se mám obrátit na dodavatele. Asi o hodinu později jsem volal na infolinku znovu a dozvěděl jsem se , že se zásilka nachází na depu v Rajhradě a z neznámého důvodu ji řidič nenaložil do auta a že dnes bohužel nebude doručována a náhradní termín dodání bude až v úterý 23.4.2019. Paní jsem poprosil, jestli by to nějak nešlo vyřešit, protože jsem zásilku nutně potřeboval dnes a nemohl čekat až do úterý, ale bohužel jsem dostal negativní odpověď. Pro zásilku jsem si tedy na vlastní náklady musel zařídit auto a vyzvednout si ji osobně. Proto žádám o vrácení peněz za dopravu 449 Kč.V příloze zasílám historii zásilky. Věřím, že moji stížnost vyhodnotíte kladně.
zásilka číslo 7721440769877
Požaduji vrácení poštovného
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.