Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, opět jsem z DP velice znepokojena. Není den, aby neměl nějaký autobus nebo trolejbus zpoždění. N chápu jak je to možné, když mají autobusy vlastní pruhy na ježdění, mají všude přednost apod. Nechápu jak může mít autobus půl hodinové zpoždění, když není dopravní špička ani žádná autonehoda po cestě ? Jízdenku za 25,-, kterou jsem si koupila pres telefon, už nemohu použít, tímto stylem bych mohla vydělávat pouze na jízdenky MHD. Udělejte s tím sakra něco, tohle není normální.
Zpoždění linky 5. 9:07
Autobus měl jet v 9:07 a přijel v 9:28 se slovy řidiče, že má zpoždění pouze 4minuty.
|
Tweet |
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stánkách: https://www.dpmcb.cz/kontakt.html.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.