Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32227Uznaná reklamace, ale nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2019, před 6 lety

Marcel Burdych

Znění stížnosti

Zakoupil jsem výrobek IP wifi kamera, který nesplňoval funkční požadavky. Zboží jsem reklamoval s tím, že bylo odsouhlaseno vrácení zboží dodavateli. Zboží jsem odeslal, ale po měsíci se mi vrátilo zpět jako nevyzvednuté adresátem. Po telefonickém hovoru se zdálo, že jsem si s firmou vše vyjasnili a byl jsem vyzván k opětovnému zaslání zboží do firmy. Bohužel se celý proces opakoval. Zboží se mi po měsíci vrátilo jako nevyzvednuté adresátem. V současné době jsem písemně vyzval dodavatele k vrácení peněz.


Produkt

IP wifi kamera pro osobní telefony A116 PANORAMIC


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 10:08, před 6 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání.

Odmítá-li prodávající přijmout reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že obchodník porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 08:25, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.