Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
21.2.2019 nám přišel Lidl-shop kávovar, kde chyběla celá část na výrobu mléčné pěny.Po zavolání na vaši inf.linku nám přislíbili toto poslat.Přišla však jen plastová nádoba na mléko bez horního víka a trubičky k napěňování.Po další urgency mi pán sdělil ,že toto zboží není momentálně k dispozici,ale že zavolá kdy bude.Opět nikdo nevolal tak jsme volali opět my a přišel nám e-mail, že zboží bude do 9.4. k tomuto datu opět nic.Po dalším našem telefonátu byl datum určen do Velikonoc.Zase nic , další telefonát a opět součásti nejsou a prý nemáme volat přijdou automaticky až budou.Jelikož jsme dávali kávovar jako dárek je i pro nás velice trapné , že není kompletní.Ještě podotknu,že pán na ser.lince nám řekl, abychom kávovar nevraceli a používali.Kdybychom toto věděli kávovar bychom vrátili a zakoupili jiný.Vždy jsme byli s Vaší firmou spokojeni, ale teď si hodně rozmyslím jestli si od Vás ještě něco objednám.Zajímalo by mě ,kdy dostanu své zaplacené zboží.
Děkuji za odpověď Sehnalová Irena
Objednávka ze dne: 18.02.2019 Číslo objednávky: 1103418942 Číslo zákazníka: 1363402814 Vážený zákazníku, vážená zákaznice,těší nás, že Vás zaujala naše nabídka a děkujeme za Vaši objednávku. Jakmile bude zboží odesláno na Vaši adresu, obdržíte e-mailem Potvrzení o odeslání. 1. položka 1 x SILVERCREST® Espresso kávovar SEMM 1470 A1 Číslo výrobku: 100248309 Předběžné datum dodání: 21.02.2019
Dodání chybějících součástí nebo celková výměna za kompletní výrobek
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno nekompletní zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání chybějícího příslušenství zboží. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Sehnalová,
velmi nás mrzí, že jste neobdržela kompletní zboží a přijměte za to od nás velkou omluvu. Váš podnět předáme odpovědným kolegům ze zákaznické linky, kteří Vás budou kontaktovat s informace o nedodaném zboží.
Poprosíme Vás v tomto o trpělivost. Děkujeme, s pozdravem
Lidl Česká republika
Děkuji za odpověď , doufám, že se chybějících dílů dočkáme a že budeme informováni a že si nebude muset zbytečně neustále volat. Sehnalová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Po dvou měsících čekání , několika telefonátech a nedorozuměních máme výrobek již kompletní.