Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka přes Heureku 8108021026 z 24. 9. 2017, zboží přišlo vpořádku, žádný problém. Po roce však přestalo fungovat jedno sluchátko, poslal jsem tedy na reklamaci (přijatá a potvrzená 30. 1. 2019 pod značkou REKL.LIST3517). Pak se dlouho nic nedělo, několikrát jsem urgoval, bez odpovědi. Až 14. 3. 2019 jsem konečně dostal vyjádření:
"Dobrý den,
Velmi se omlouváme za zdržení . Volal jsem dnes do servisu a stěžoval si proč to tak dlouho trvá. Bohužel tam nebyl nikdo kompetentní kdo by mi dal vysvětlujíí odpověď. My momentálně skladem tento typ nemáme abychom Vám je poslali nové. Napsal jsem jim ještě email, že teda pokud se do zítra nevyjádří budu to považovat za nesplnění smlouvy a budu požadovat vrácení peněz. TAk ještě prosím jeden den vydržte.
S pozdravem a přáním krásného dne
Pavel Vantuch - zakladatel a jednatel společnosti"
Následující den (15.3.) jsem byl telefonicky požádán, ať pošlu číslo účtu, že servis nebyl schopen opravit a že mi pošlou zpět peníze. Číslo účtu jsem obratem poslal, žádné peníze jsem však neobdržel a na emailovou a chatovou komunikaci mi již obchod neodpovídá.
Marshall Major II Bluetooth - hnědé
Vrácení peněz a omluva za prodlení a ignoraci ze strany obchodu.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Dojde-li k odstoupení od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a prodávající je povinen spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou mu spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť prodávající se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.