Společnost


CarDo group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3224Nevrácení vratné zálohy na starý díl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2014, před 11 lety

Milan Véber

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 17.4.2014 jsem objednal v internetovém obchodu společnosti Cardo Group s.r.o. brzdové třmeny (1 ks levá a 1 ks pravá zadní náprava) na automobil Mazda. Prodejce má u obou těchto položek uvedeno, že na tento díl se vztahuje vratná záloha za starý díl ve výši 1800,- Kč. Tuto zálohu mi prodejce také vyfakturoval na oba díly v celkové výši Kč 3.600,-. Staré díly jsem pečlivě zabalil, dal do krabice a poslal prodejci, načež mi po převzetí zásilky prodejce sdělil, že mi zálohu nevrátí, neboť díly nejsou v originálních krabičkách od nových dílů a že to ještě ověří u výrobce. Odpovědi jsem se dočkal až dnes, že výrobce staré díly nepřijme a staré díly mi prý prodejce vrátí, pokud budu chtít. Bohužel jsem krabičky vyhodil hned po montáži, neboť prodejce na to nikde neupozorňuje, nenašel jsem to ani u objednané položky ani v obchodních podmínkách.

Rád bych se zeptal, zda je prodejce v právu. Takové jednání mi připadá velmi neseriozní, jsem v plném invalidním důchodu a tak částka 3.600,- není pro mne v žádném případě zanedbatelná. Na mé maily prodejce neodpověděl ani jednou a tím, že tak dlouho trvalo než se vyjádřil alespoň telefonicky, utekla i lhůta 14 dní na odstoupení od smlouvy.
Budu vděčný za každou radu či pomoc při řešení tohoto problému a mnohokrát děkuji za každou zprávu.


Produkt

Brzdový třmen levá zadní náprava TRW BHN345E http://www.autodily-cardo.cz/nove/brzdovy-trmen-leva-zadni-naprava-trw-bhn345e/ , brzdový třmen pravá zadní náprava TRW BHN346E http://www.autodily-cardo.cz/nove/brzdovy-trmen-prava-zadni-naprava-trw-bhn346e/


Požadované řešení

Vrácení vratné zálohy ve výši Kč 3.600,-.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 11:31, před 11 lety

Záleží, zda poskytnutí slevy bylo vázáno na splnění stanovených podmínek. Pokud to tak nebylo, domníváme se, že spotřebiteli svědčí právo na její poskytnutí. Obdobné jednání by mohlo být považováno za klamavou obchodní praktiku, kdy takové jednání prodávajícího je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:40, před 10 lety

Na žádost společnosti byla stížnost znovu otevřena a byla ji umožněna reakce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2015 16:09, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost již nevyužila možnosti reagovat, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.