Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#32240Prodejna O2 Kladno OD centrál

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2019, před 6 lety

Pavel Černý

Znění stížnosti

Dobrý den, tímto bych si chtěl stěžovat na arogantní a výsměšné jednání vašeho zaměstnance na pobočce prodejny O2 v Kladně obchodní dům CENTRÁL
Pan M. D. (viz referenční údaje)...
Sprosté a arogantní vystupování je pro zákazníky opravdu skvělé když mají problém s reklamovyným zbožím.
Ještě mi pan M. D. vyhrožoval že mi bude poslána faktura s pokutou na zapůjčený set top box, který jsem si na této prodejně půjčil pod složením zálohy 1000,-Kč
Zaměstnanci této prodejny si hrají hry na telefonu a nejsou schopni zvednout telefon.
Sám jsem se v průběhu posledních 5 týdnů pokoušel na prodejnu dovolat minimálně 100x
Neuvěřitelně směšně mi pan M. D. odpověděl že není jeho povinností telefon zvedat když s nikým nechce mluvit.
Co toto jednání proboha znamená? Dostal jsem zpět reklamované zboží (set top box) v hodnotě 2000kč,na záručním listě je jiné výrobní číslo než na samotném zařízení (set top box), pan M. D. mi řekl ber nebo nech být. Je takové jednání v pořádku a normální?
Děkuji za odpověď
S pozdravem Pavel Černý, Milevsko


Produkt

Neshoduje se výrobní číslo že zařízení a v papírech k němu


Požadované řešení

Řešení nechám na vedení společnosti, ale pokud zůstanu opět bez odpovědi, budu psát dál...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 14:33, před 6 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Co se týká povinnosti vydat záruční list, dle § 2166 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má prodávající povinnost písemně potvrdit kupujícímu, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění, pokud o to kupující požádá.

Požádá-li tedy o to spotřebitel, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Potvrzení by mělo obsahovat i údaje, které správně identifikují zboží, ke kterému se potvrzení vztahuje - tzn. se správným výrobním číslem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2019 13:58, před 6 lety

Dobrý den,

děkuji za Váš podnět. Ohledně chování kolegy na O2 prodejně jsem předal zpětnou vazbu vedoucímu dané O2 prodejny, situace bude dořešena dle interních pravidel a přijměte prosím mou omluvu.

Kolegové se primárně na O2 prodejně věnují kolegům, kteří danou prodejnu navštíví osobně. Pro telefonické spojení mohou zákazníci využívat bezplatnou zákaznickou linku 800 02 02 02.

Co se týče Vaší reklamace set-top boxu, v servise situaci řešili výměnou za nový kus - tudíž původní výrobní číslo nesouhlasí s dokladem o koupi. Nové výrobní číslo by mělo být uvedeno na druhé straně dokladu nebo na reklamačním protokole.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.4.2019 15:33, před 6 lety


Pavel Černý

Děkuji,chápu že nové zařízení má jiné výrobní číslo které není totožné se starým.Ale nový set to box s novým výrobním číslem se neshoduje s žádným výrobním číslem v papírech z reklamace.To znamená že do reklamačního protokolu někdo napsal: zákazníkovi vydáváme nové zařízení set top box 2 generace s výrobním číslem: XXXXXXXX které ale nesouhlasí s číslem na spodní straně zmíněného zařízení (set top boxu)

Děkuji za pochopení, s pozdravem Pavel Černý, Milevsko

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2019 14:39, před 6 lety

Dobrý den,

už je mi situace jasnější, díky za upřesnění. V daném případě mi prosím doplňte výrobní číslo Vašeho set-top boxu, který Vám byl v rámci reklamace vydán, ať se mohu případem dále zabývat.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.4.2019 19:34, před 6 lety


Pavel Černý

Dobrý den
Na zařízení je toto sériové číslo :
S/N: A1I0B335MG3B84626966

Servisní zpráva :
Číslo zakázky : OSL0003482 (3400083/19o)
Výsledek zprávy :
Byla provedena výměna STB za nové

A toto číslo je v servisní zprávě:
A1I0B335MG2B8426966

S pozdravem Pavel Černý tel číslo : 606247469

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2019 06:25, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2019 14:11, před 6 lety

Dobrý den,

na základě doplněných informací jsem situaci probíral s našimi specialisty. Jelikož se údaj liší v jednom čísle, pravděpodobně došlo v autorizovaném servise k omylu, za který se Vám moc omlouvám.

Bude-li potřeba Vaše zařízení reklamovat, nebude to žádný problém - servis na tuto skutečnost upozorníme.

Přijměte prosím ještě jednou mou omluvu a omlouvám se za komplikace.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2019 14:42, před 6 lety


Pavel Černý

Dobrý den, mockrát děkuji.
Píšete že nebude problém v případné reklamaci. Ale pokud jste to řešil se servisem a to dalo toto vyjádření, nebylo by prosím možné dostat to písemnou formou? Opravdu jsem zklamaný z celkového jednání a vystupování, žádám vás o to, děkuji, hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2019 15:21, před 6 lety

Dobrý den,

požádal jsem servis, aby sjednal nápravu a na Váš kontaktní email jsem Vám odeslal v příloze aktualizovaný dokument.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.4.2019 16:01, před 6 lety


Pavel Černý

Mockrát děkuji, doma ještě jednou překontroluji. Přeji vám hezký den, děkuji za váš čas a ochotu.
S pozdravem Pavel Černý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 15:07, před 6 lety

Stížnost na základě výše uvedených vyjádření uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.