Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
U trampolíny se zcela rozpadnul ochranný kryt pružin = trampolínu není možné bezpečně používat. Kryt pružin vyroben ze zjevně neadekvátního materiálu, který se plošně zcela rozpadnul. Materiál evidentně není UV stabilní, přestože je užit na trampolíně pro venkovní použití. Poškození není ve švech ale v celé ploše krycího materiálu, který degradoval a rozpadnul se.
Zničení krytu pružin není v důsledku nevhodného použití nebo skladování ani v důsledku nadměrného mechanického namáhání. Trampolína užívána na zahradě, dvě sezóny, dvěma dětmi. Na zimu byla trampolína vždy demontována a uložena na suchém místě.
Na krytu po celém obvodu není patrno žádné mechanické poškození, hniloba, plíseň, nečistota, atp.
Reklamace byla portálem MALL.CZ zamítnuta mailem s odůvodněním: Vaše reklamace nebyla uznána, protože se závada neprojevila.
V příloze reklamačního protokolu je uvedeno: reklamace nemůže být naší společností vyřízena, neboť se jedná o nadměrné používání společně s nedostatečnou údržbou.
FUNFIT Set Trampolína 435 cm
Vzhledem k povaze závady a vzhledem k neserioznosti řešení reklamace portálem MALL.CZ požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Procházko,
mrzí nás, že Vaše reklamace nebyla uznána.
V případě, že nesouhlasíte s vyjádřením servisního střediska, můžeme Vám doporučit podání nové reklamace a to se žádostí o přezkoumání předchozího výsledku.
Záruční lhůta u zakoupeného produktu vyprší dne 9.5.2019
Následně je zboží odesláno opětovně do servisního střediska pro diagnostiku dané závady.
Máte také samozřejmě nárok se obrátit na soudního znalce, který vyjádření servisního střediska potvrdí či vyvrátí.
V případě dotazů se na nás neváhejte zpětně obrátit.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.