Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#32244Zamítnutá reklamace trampolína - rozpadlý ochranný kryt pružin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2019, před 6 lety

Jiří Procházka

Znění stížnosti

U trampolíny se zcela rozpadnul ochranný kryt pružin = trampolínu není možné bezpečně používat. Kryt pružin vyroben ze zjevně neadekvátního materiálu, který se plošně zcela rozpadnul. Materiál evidentně není UV stabilní, přestože je užit na trampolíně pro venkovní použití. Poškození není ve švech ale v celé ploše krycího materiálu, který degradoval a rozpadnul se.
Zničení krytu pružin není v důsledku nevhodného použití nebo skladování ani v důsledku nadměrného mechanického namáhání. Trampolína užívána na zahradě, dvě sezóny, dvěma dětmi. Na zimu byla trampolína vždy demontována a uložena na suchém místě.
Na krytu po celém obvodu není patrno žádné mechanické poškození, hniloba, plíseň, nečistota, atp.

Reklamace byla portálem MALL.CZ zamítnuta mailem s odůvodněním: Vaše reklamace nebyla uznána, protože se závada neprojevila.
V příloze reklamačního protokolu je uvedeno: reklamace nemůže být naší společností vyřízena, neboť se jedná o nadměrné používání společně s nedostatečnou údržbou.


Produkt

FUNFIT Set Trampolína 435 cm


Požadované řešení

Vzhledem k povaze závady a vzhledem k neserioznosti řešení reklamace portálem MALL.CZ požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 15:56, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2019 11:06, před 6 lety

Vážený pane Procházko,

mrzí nás, že Vaše reklamace nebyla uznána.

V případě, že nesouhlasíte s vyjádřením servisního střediska, můžeme Vám doporučit podání nové reklamace a to se žádostí o přezkoumání předchozího výsledku.
Záruční lhůta u zakoupeného produktu vyprší dne 9.5.2019

Následně je zboží odesláno opětovně do servisního střediska pro diagnostiku dané závady.
Máte také samozřejmě nárok se obrátit na soudního znalce, který vyjádření servisního střediska potvrdí či vyvrátí.

V případě dotazů se na nás neváhejte zpětně obrátit.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 09:24, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2019 10:34, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.