Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#32246Klamné informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 minut 57 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2019, před 6 lety

Veronika Vybíralová

Znění stížnosti

Dobrý den, věděla jsem, že od poloviny dubna budu na půl roku v zahraničí – Německu – proto jsem si už před odjezdem (celkem třikrát) po zákaznické lince ověřovala, zdali budu mít volání do T-Mobile zdarma i ze zahraničí. Můj tarif je "S námi v sítích s balíčkem 30 min se 100% slevou", volání na T-Mobile mám zdarma neomezeně, do ostatních sítí mám volných 30 min, SMS zdarma neomezeně. Jsem již přes týden v Německu a sledovala jsem průběžně online vyúčtování. Zjistila jsem asi po třech dnech, že mi bylo účtováno volání do T-Mobile, útrata byla u téměř 200 Kč. Proto jsem zavolala opět na Vaši zák. linku, vše jsem jim řekla, načež mi paní řekla, že je to divné, že to mám opravdu zdarma, abych se nebála. Ptala jsem se jí, jestli nemám radši počkat na fakturu a zatím nevolat, ale ona sama mi řekla, že ne, ať se neomezuji a volám dál s tím, že pokud bude částka na faktuře opravdu vyšší, odečtete mi to. Paní jsem samozřejmě poslechla a dnes mi přišlo vyúčtování místo 349 Kč - 827 Kč. Volala jsem tedy zase na T-Mobile a až po několika minutách mi bylo řečeno, že s mým tarifem to vlastně neomezené nemám, nýbrž že těch 30 min co mám vždy na čísla mimo T-Mobile se v zahraničí počítá i na volání na číslo T-Mobile, takže zbylé minuty co jsem provolala se v zahraničí účtují už tak, jako by se v ČR účtovaly na čísla mimo T-Mobile.
Bylo mi řečeno, že je tedy lepší, aby mi volal někdo z ČR, že těm se to účtovat (i třeba se stejným tarifem) nebude, ale opravdu tedy nevím, čemu mám věřit, tudíž ani příbuzní nevědí, jestli mi mohou nebo nemohou volat.
Částku 827 Kč jsem dnes raději zaplatila, ale určitě doufám v to, že mi zbytečně provolané peníze vrátíte. Děkuji za přečtení a doufám, že situaci prověříte.


Požadované řešení

Požaduji vrácenou částku, kterou jsem provolala, tedy 475 Kč. Kdybych věděla, že to zdarma nemám, určitě bych do čr nevolala, ale bylo mi to řečeno celkem 3krát v průběhu 2 měsíců, co jsem si to ověřovala přes zákaznickou linku. Až teprve poté, co mi přišla vysoká částka k zaplacení mi bylo vysvětleno, jak je to doopravdy. Považuji to za velmi klamné a doufám, že se tím budete dále zabývat. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 16:53, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitelky může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj (zaměstnanec společnosti nepravdivě informoval spotřebitele o tarifu), mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.