Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dne 17.4.2019 jsem obdržela informativní sms o doručení svého balíčku mezi 8-10 hod. Kolem 8.15 jsem volala doručovateli a domluvila se s ním na čase doručení kolem 8.40.Ozval se mi až kolem 9.15, kdy už jsem nebyla doma.Doručovatel mi oznámil,že mi balíček už ten den později a ani další den nedoručí a že mi jej nechá v PPL ParcelShopu Tuti puti na náměstí SNP.Po argumentu, že jsem zaplatila za doručení balíku do ruky a nepůjdu s malým dítětem vyzvednout balík na SNP, mi oznámil,že mi jej doručí následující týden. Do hodiny od telefonátu mi došla informační sms, že můj balík je uložen v již zmiňovaném obchodě.Nechápu proč tedy platím za balík do ruky a proč se v případě nepřítomnosti v době doručení mám domlouvat s doručovatelem. A není to poprvé, co jsem si musela balík vyzvednout v tomto obchodě. Dneska mi doručovatel po telefonu zdělil své číslo: 07322.
číslo zásilky 40451716446
Vzhledem k tomu, že balík mi opět ani po domluvě s doručovatelem nebyl dodán do rukou, žádám o slevu za požadovanou službu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.