Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 5.4. jsem si u pana Chudíka přes instagramový profil “milujemefitnessczsk” objednala služby komplet, tzn. vyhotovení tréninkového plánu a jídelníčku. Pan Chudík mi poslal na e-mail fakturu, kterou jsem 8.4. zaplatila. Slíbil mi zaslání plánu a jídelníčku do 3-4 dnů. Dnes je 24.4. a stále nic nezaslal. Několikrát jsem ho kontaktovala na jeho instagramovém profilu, na facebookovém profilu (“superpremena”) i na e-mailu, ale bez žádné reakce, odpovědi, i přes to, že bývá on-line pořád a mé zprávy si přečetl.. Toto jednání je vážně neslušné. Jeho instagramový i facebookový profil vypadá opravdu věruhodně, ale bohužel opak je pravdou. Chtěla bych se touto cestou zeptat, zda je možné získat peníze zpět? Po tom, co jsem našla na internetu několik špatných recenzí na tohoto pána už nemam ani zájem o dodání toho, co slíbil.
Děkuji za odpověď.
Tréninkový plán + jídelníček
Vracení peněz
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (zhotovení tréninkového plánu a jídelníčku). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána.
Spotřebitelka by také měla zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky. Nevrátí-li peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.