Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, v neděli to bude 14 dní od vystavení první objednávky spolu s uplatněním dátkového certifikátu v hodnotě 500 kč, do dneška nemám jak zboží, tak certifikát - paní ze zák. servisu se dokola omlouvá a že bude napraveno, po skoro 14 dnech se nic neděje. Zde je popis mé situace, ktera je ze strany mall.cz stale bez vyřešení...je tohle normální?
Posuďte sami:
Jak dlouho mám čekat na obnovení dárkového kupónu.minulou neděli jsem vystavil objednavku...po necelém týdnu nemám nic, jak dárkový kupon, tak zboží. 16.4. začala pstruhovà sezóna, proto jsem si u Vas nastrahy objednal,
aby byli den na to doručeny, jak jste mi avizovali. 17.4. jsem slavil narozeniny, kde jsem od Vàs dostal darek v podobě takové jak uvádíte níže. Jak jsem již uváděl koupil jsem si za 500 kc hlavicky na u Vas objednané nástrahy...Ke dnešku nemám nic, jen darkovy
kupon, tak nastrahy, jen zakoupene hlavicky...smutna to zkusenost jako noveho zakaznika s prvni objednavkou...to jste se predvedli. Mam zajem koupit si nastrahy, avsak stale nekolik dni cekam na dodani nahradniho certifikatu. Za tyto neprijemnosti zadam odskodneni,
formu necham na Vasem zvazen i.
Nástrahy na ryby, které se v okamžiku objednání všechny jevily, že jsou skladem
Náhrada škody, okamžité řešení..na co mi jsou hlavičky bez nástrah
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky/certifikátu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Smolo,
omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou a za vzniklé nepříjemnosti.
Abychom s Vámi mohli stížnost náležitě vyřídit, poprosila bych Vás o doplnění čísla Vaší objednávky.
Následně informace k doručení prověříme a budeme Vás obratem kontaktovat.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.