Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32259Internet považovaný za službu?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2019, před 6 lety

Martin Kajaba

Znění stížnosti

Jak si vůbec dovolujete tomu říkat internet, jezdíte po stejné trase jako Konkurence... dále jste placeni z našich daní a nejste schopní zajistit internet, který by nebyl z roku 1995? Můžu vám říct že vytáčené připojení bylo rychlejší. Jsme ostudou světa. Internet je nestabilní neumožňuje ani sledování filmu. Na 20 min seriál jsem se ve vlaku díval 2 hodiny... možná by jste měli popřemýšlet o změně operátora, vím že máme nejdražší internet snad vůbec na světě, ale když za něj tak nehorázně platíme. měly by jste uvážit zda není vhodné za tuto cenu požadovat maximální rychlost...


Produkt

internet, valašský express


Požadované řešení

Minimálně by jste měli aspoň zvýšit rychlost připojení. Vsadím se že problém není pouze zde v tomto vlaku. V Případě, že vám nebude chtít poskytovatel vyjít vstříc. tak umístěte bez jeho vědomí na každou vlakovou soupravu měření rychlosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2019 18:28, před 6 lety

Pokud by společnost při inzerci svých služeb (vč. internetového přípojení) uváděla nepravdivé informace, mohlo by být takové konání vyhodnoceno jako klamavé. Klamavé konání patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky a může být sankcionováno ze strany státních orgánů. Při posuzování, zda je reklama klamavá, je ale nutné přihlédnout i k tomu, jak mohou být spotřebitelé přesvědčovací kampaní ovlivněny. Nadsázku či přehánění je možno obecně v rámci přesvědčovacích reklamních kampaní připustit.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2019 19:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.