Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednala jsem si u Vás produkt Mojito-Mexico koncem února, balík dorazil 23.4.2019 PPL, balík byl předán bez placení. Uvnitř byla roztržená obálka s fakturou na které je psáno fakturováno 1.3.,
uskutečnění plnění 1.3, datum splatnosti 15.3.2019., nepaťte, forma platby dobírkou. Bylo by vhodné na fakturu uvést telefonní spojení, pro případnou domluvu.
Doufám, že chápete mé rozhořčení když balik dorazí s měsičním zpožděním 23.4. tak nelze fakturu uhradit 15.3.2019, to mi připadá, že si ze zákazníků děláte legraci.
J. Váňová
Prosím o Vaše vyjádření.
|
Tweet |
Společnost by měla údaje ohledně zaplacení objednaného zboží vyjádřit srozumitelně a jednoznačně. V případě, že spotřebitelce došla faktura, která je již po splatnosti, nemůže za opožděnou platbu nést zodpovědnost, jestliže jí bylo společností zboží dodáno opožděně.
V daném případě by se především měla spotřebitelka držet jí vybraným způsobem zaplacení zboží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.