Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
NAPSALA JSEM MAILEM O ZRUŠENÍ SMLOUVY ALE JAK SE ZDÁ NESTAČI VÁM TO.BUDU VÝPOVĚD POSÍLAT DOPISEM.
SEZNAMKA SE NEDÁ VYUŽÍVAT ,Z 20 PROFILŮ JE NEZASTŘEN JEN 1.TO MI NEVYHOVUJE.NEBUDU KUPOVAT ZAJÍCE V PYTLI.
Z TĚCHTO DŮVODŮ A MNOHO DALŠÍCH DŮRAZNĚ ŽÁDÁM O OKAMŽITE ZRUŠENÍ SMLOUVY A ČLENSTVÍ. DÁLE ZRUŠENÍ MÉHO PROFILU A VRÁCENÍ ZAPLACENÉ ČÁSTKY.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy společnosti prokazatelně zaslala, pak společnost musí výpověď akceptovat a není oprávněna účtovat si částky po konci závazku.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
JE TO STÁLE DOKOLA.JÁ RUŠÍM SMLOUVU,ČLENSTVI A VŠE CHCI UKONČIT PŘES MAIL A VY MI STÁLE ODPOVIDÁTE STEJNĚ,ŽE TO MUSÍ BÝT DOPISEM A PODEPSANÉ.JSEM SI JISTA,ŽE TO JDE I MAILEM ALE NA TO VY ZŘEJMĚ KAŠLETE,JEN KDYŽ Z NÁS VYTÁHNETE PRO NÁS>HODNĚ PENĚZ< SNAŽÍTE SE VŠE PROTAHOVAT,ABY JSTE VYDĚLALI CO NEJVÍC.KDYBY JSTE VŠE NAPSALI SROZUMITELNĚ HNED NA ZAČÁTKU,KOLIK CO STOJÍ A JAK TO U VAŠÍ SEZNAMKY FUNGUJE,NEBYLO BY ANI CO ŘEŠIT.VELKÁ ČÁST LIDÍ BY SE DO VAŠÍ SEZNAMKY ANI NEZAREGISTROVALA.KDYŽ JSEM PROFIL ZAKLÁDALA PŘES INTERNET A BEZ PODEPSÁNÍ MĚLO BY VÁM TO STAČIT ZASE PŘES INTERNET.ODSTUPUJI OD SMLOUVY A ŽÁDÁM O ZRUŠENI ČLENSTVÍ,MÉHO PROFILU A VRÁCENÍM MÝCH PENĚZ.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.