Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.dubna 2018 nám Solar Solution namontovali tepelné čerpadlo vzduch-voda SOL-AERO CGK/C-18 SVT6889. Tepelné čerpadlo bylo poprvé spuštěno v listopadu 2018 při příchodu prvních chladných dnů. Čerpadlo neplní svou funkci na kterou bylo montováno, není schopné vytopit bytové prostory nášeho rodinného důmu (200m3)na požadovanou teplottu 20°C. Po několika urgencí na nefunkčnost T.Č. u Solar Solution. Teprve 19.2.2019 se dostavili 2 technici od zmíněné společnosti, ale ani oni po 2 hodinách různých manipulacích s T.Č. nedocílíli požadovanou teplotu, přesto, že venkovní teplota byla+12°C. Sepsali zápis:
1.Tepelné čerpadlo demontovat a odvézt, nebo 2.namontovat T.Č.22 a upravit topení.Rozhodli jsmese pro odstoupení od smlouvy, které jsme jim poslali doporučeně začátkem března 2019.Ze strany Solar Solution žádná kladná odpověď.
Tepelné čerpadlo vzduch - voda: SOL-AERO CGK/C-18 SVT6889 a zapojení do stávající akumulační nádrže.
Trváme na odstoupení od smlouvy o dílo.Současné T.Č.vyrobí topnou vodu na 35°C a to je pro litinové radiátory málo a proto není možnost vyhřát bytové prostory.Po 40 minutách provozu nahřeje topnou vodu na max. 36°C a probíhá interval odmrazování a nahřátou vodu spotřebuje, na vlastní odmrazení T.Č. Tento interval se pravidelně opakuje a není možnost vlastního topení. Nabízené T.Č.22 má stejné porametry. Proto trváme na odstoupení od smlouvy, nemáme zájem tento proces znova opakovat, stratili jsme zájem podle nesolidnosti jednání společnosti.
|
Tweet |
Mezi společností a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí.
Pokud dílo vykazuje vady (neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel zjevné vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Dílo však může spotřebitel úspěšně reklamovat až do dvou let od převzetí pro tzv. skryté vady. Jedná se o takové vady, které nebudou zpočátku zjevné a projeví se až později při používání. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitel právo na odstranění vady opravou nebo dodáním nové věci. Pokud to není možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedeného může žádat spotřebitel rovněž přiměřenou slevu.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a společností urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Obě strany nám doručily k případu podklady, které prověřujeme. Stížnost je tedy prozatím řešena interně.
Dovolíme si stížnost přeřadit na spotřebitelku, aby mohla informovat, jak věc dopadla a stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Řešení proběhlo v pořádku, firma čerpadlo odmontovala a vrátila veškeré finanční prostředky. Děkuji D´testu za pomoc s vyřešením.