Společnost


Solar Solution, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#32275Odstoupení od smlouvy o dílo 22/2018 ze dne 22.2.2018

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2019, před 6 lety

Jana Kušková

Znění stížnosti

Dne 6.dubna 2018 nám Solar Solution namontovali tepelné čerpadlo vzduch-voda SOL-AERO CGK/C-18 SVT6889. Tepelné čerpadlo bylo poprvé spuštěno v listopadu 2018 při příchodu prvních chladných dnů. Čerpadlo neplní svou funkci na kterou bylo montováno, není schopné vytopit bytové prostory nášeho rodinného důmu (200m3)na požadovanou teplottu 20°C. Po několika urgencí na nefunkčnost T.Č. u Solar Solution. Teprve 19.2.2019 se dostavili 2 technici od zmíněné společnosti, ale ani oni po 2 hodinách různých manipulacích s T.Č. nedocílíli požadovanou teplotu, přesto, že venkovní teplota byla+12°C. Sepsali zápis:
1.Tepelné čerpadlo demontovat a odvézt, nebo 2.namontovat T.Č.22 a upravit topení.Rozhodli jsmese pro odstoupení od smlouvy, které jsme jim poslali doporučeně začátkem března 2019.Ze strany Solar Solution žádná kladná odpověď.


Produkt

Tepelné čerpadlo vzduch - voda: SOL-AERO CGK/C-18 SVT6889 a zapojení do stávající akumulační nádrže.


Požadované řešení

Trváme na odstoupení od smlouvy o dílo.Současné T.Č.vyrobí topnou vodu na 35°C a to je pro litinové radiátory málo a proto není možnost vyhřát bytové prostory.Po 40 minutách provozu nahřeje topnou vodu na max. 36°C a probíhá interval odmrazování a nahřátou vodu spotřebuje, na vlastní odmrazení T.Č. Tento interval se pravidelně opakuje a není možnost vlastního topení. Nabízené T.Č.22 má stejné porametry. Proto trváme na odstoupení od smlouvy, nemáme zájem tento proces znova opakovat, stratili jsme zájem podle nesolidnosti jednání společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2019 10:28, před 6 lety

Mezi společností a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí.

Pokud dílo vykazuje vady (neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel zjevné vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Dílo však může spotřebitel úspěšně reklamovat až do dvou let od převzetí pro tzv. skryté vady. Jedná se o takové vady, které nebudou zpočátku zjevné a projeví se až později při používání. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitel právo na odstranění vady opravou nebo dodáním nové věci. Pokud to není možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedeného může žádat spotřebitel rovněž přiměřenou slevu.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a společností urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2019 18:46, před 6 lety

Obě strany nám doručily k případu podklady, které prověřujeme. Stížnost je tedy prozatím řešena interně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 13:36, před 5 lety

Dovolíme si stížnost přeřadit na spotřebitelku, aby mohla informovat, jak věc dopadla a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 09:21, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.3.2020 15:30, před 5 lety


Jana Kušková

Hodnocení:

Komentář: Řešení proběhlo v pořádku, firma čerpadlo odmontovala a vrátila veškeré finanční prostředky. Děkuji D´testu za pomoc s vyřešením.