Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Vazena spolecnosti,
zadam Vas o prosetreni stavu objednavky c. 107943018 ("Re: obj. číslo 107943018 [InternetMall#1101690]").
Jako zpusob dopravy jsem zvolil Mallbox (Ulozenka). Zbozi jsem zaplatil. Z duvodu technicke zavady zbozi nebylo mozne vyzvednout. Nyni nemam ani penize, ani zbozi.
Reseni se tahne jiz vice nez 3 tydny. Tvrdite mi, ze mi, ze cekate az se Vam zbozi vrati. Nejste schopni mi ani vratit penize, ani vydat jiny kus zbozi, ktery je skladem. O tom, ze by bylo vhodne nabidnout nejakou kompenzaci, napr. dopravu zdarma az do domu ani nemluvim.
Toto bych cekal od nejakeho maleho a nesolidniho obchodu. Ne od Vas. Jak dlouho mam byt rukojmim mezi Vami a Ulozenkou???
Opakovane jsem Vas kontaktoval na zakaznicke lince a prostrednictvim emailu.
S pozdravem,
Frantisek H.
Re: obj. číslo 107943018 [InternetMall#1101690]
Urychlene dodani zbozi, doprava zdarma az do domu. Pripadne okamzite vraceni penez a poukazka na nakup jako kompenzace.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.