Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#32279Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2019, před 6 lety

Frantisek Hradil

Znění stížnosti

Vazena spolecnosti,
zadam Vas o prosetreni stavu objednavky c. 107943018 ("Re: obj. číslo 107943018 [InternetMall#1101690]").

Jako zpusob dopravy jsem zvolil Mallbox (Ulozenka). Zbozi jsem zaplatil. Z duvodu technicke zavady zbozi nebylo mozne vyzvednout. Nyni nemam ani penize, ani zbozi.

Reseni se tahne jiz vice nez 3 tydny. Tvrdite mi, ze mi, ze cekate az se Vam zbozi vrati. Nejste schopni mi ani vratit penize, ani vydat jiny kus zbozi, ktery je skladem. O tom, ze by bylo vhodne nabidnout nejakou kompenzaci, napr. dopravu zdarma az do domu ani nemluvim.
Toto bych cekal od nejakeho maleho a nesolidniho obchodu. Ne od Vas. Jak dlouho mam byt rukojmim mezi Vami a Ulozenkou???

Opakovane jsem Vas kontaktoval na zakaznicke lince a prostrednictvim emailu.

S pozdravem,
Frantisek H.


Produkt

Re: obj. číslo 107943018 [InternetMall#1101690]


Požadované řešení

Urychlene dodani zbozi, doprava zdarma az do domu. Pripadne okamzite vraceni penez a poukazka na nakup jako kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2019 08:37, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2019 21:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.