Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 25.4 jsem chtěl ze Zruč nad Sázavou zastávka v 5:38 jet na nádraží ve Zruči tak jako každý jiný den a akorát skočilo na mobilu 5:37 tak jsem si říkal že v pohodě stíhám ale bus se najednou rozjel a ujel mi před nosem...
Byl to jiný autobus než jezdí normálně (normálně jezdí bílý, tento byl modrý)
Řidič je Cu**k aspoň mohl zastavit když mě viděl
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.