Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.4.2019. v 19.51. jsem spustil hru Mystery Joker.. z vkladu 100kč se me obevilo 330kč tak jsem měl za to že se přičetla výhra z předešle nedokončené hry.. tak jsem hral a max visi jsem měl caa 1800kč . u 900 sem vyjel ze hry a zustatek uctu činil 100kč , tak jsem se odhlasil a znova přihlásil jenome 100kc tam zustalo .. kdyz jsem kontaktoval podporu ti me rekly ze jsem zadnou hru nehral a v historii transakci se to neoběvilo ... t
1; tak jsem žadal at me daji celkovou víši prohry z toho dne z 19:51 a 20:20 pokud by se hodnoty lisily dukaz by byl ze jsem hral... Ignorovaly to
2; chtel jsem historii od vyrobce her to jest PLAYGO u nich v historii by se to oběvilo 100% ale i na to me nikdo nechtl reagovat a rekly me ze je to vyresene... Proto vas žadam jestly je mozne poslat historii meho hrani primo od vyrobce platformy MYSTERY JOKER?. Ze dne 21.4.2019 v 19:51
Mystery Joker
poslani historie ze dne 21.4.2019. z 19:51 ze hry mystery joker ale primo od vyrobce kde je ta historie primo ve hre ..
|
Tweet |
Pokud spotřebitelovi vznikl nárok na výplatu výhry, je společnost povinna svému závazku dostát. Společnost je povinna vyplatit výhru ve lhůtě 60 dnů ode dne uplatnění nároku na výhru (dle § 10 odst. 2 herního plánu společnosti pro provozování internetových technických her publikovaném na webových stránkách společnosti https://minshara.tipsport.cz/datafiles/tipsportnet-as-hp-pro-ith-201903-cz-1554157611.pdf). Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci nejpozději do 1 roku ode dne vyhodnocení sázkové příležitosti, jinak právo na výhru zaniká. Pokud společnost výhru nevyplatí v uvedené lhůtě, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.