Společnost


ČeSif s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3230Eshop nekomunikuje, nehodlá dodat zboží ani vrátit peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2014, před 11 lety

Stanislav Hrudka

Znění stížnosti

Dobrý den, v listopadu 2013 jsem si objednal z http://eshop.ethnic.cz/ zahradni houpačku jako dárek k Vánocům. Houpačka dorazila ve dvou krabicích z nichž jedna ve špatném barevném provedení. S eshopem jsem se dohodl o odvozu houpačky zpět, což se stalo, ale od té doby eshop nekomunikuje. Zaplatil jsem 6490+250 dopravu a je to už půl roku a nikdo to se mnou nehodlá řešit. Na recenzích z heureka.cz se hromadí podobné zkušenosti zákazníků. Jedná se pravděpodobně o podvodníky. Prosím o pomoc jak toto řešit. Není přeci možné vybírat peníze a neřešit dodání/vrácení zboží. Více info v přiložené faktuře. Majitel eshopu, má spoustu dalších stejných s jiným zbožím. Tipuji stejný podvod. Sídlo firmy je dle faktury v Karlových Varech, ale provozovatel eshopu Česif je veden se sídlem v Mostu.


Požadované řešení

Do telefonu mi pan Miler sliboval výměnu houpačky, nebo vrácení peněz. Vzhledem k tomu, jak eshop funguje vůči zákazníkům, bych rád dostal zpět své peníze, jelikož nevěřím tomu, že by byl schopný dodat zboží tak jak bylo objednáno. Nemám problém s podáním trestního oznámení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2014 10:36, před 11 lety

Spotřebitel má v tomto případě právo na vrácení pěněz. Jenom je důležité rozlišit, zda z titulu odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě nebo z důvodu nevyřízené reklamace v zákonné lhůtě. Po uplynutí této lhůty je nutné prodejce o svém rozhodnutí o odstoupení infromovat. Zaleží tedy k čemu konkrétně směřovalo jednání stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:56, před 10 lety

Společnost ČeSif s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil a peníze mu nebyly vráceny, bylo by třeba uplatnit nárok v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Pokud by poškozených bylo více, bylo by možné podat trestní oznámení a uplatnit nárok v rámci trestního řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.