Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obchodní zástupce teto společnosti se prvni představil ze je z čezu kontroloval poslední vyúčtování po te nás informoval ze nám budou vracet 3000kc. Pote nabízel ze zjistí jaký dodavatel by byl pro nás ten nejlepší a ze to není závazné. Po pár podpisech nám přišla závazná smlouva od spol. Lama. Zástupce lhal a vlastně všechny informace byli lživé!!!! Na jejich tel.lince jsem se to snažila stáhnout mnohem dřív než smlouva od lamy přišla. Pan co tam sedí se semnou o tom nechtěl vůbec bavit. Číslo na obchod.zástupce nikdo nezbeda.
Jedna se o plyn a elektriku
Chci zůstat u stejného dodavatele ČEZ.
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Pokud by se podnikatel vyhýbal převzetí dopisu, uplatní se zákonná domněnka, že odstoupení zasílané prostřednictvím pošty došlo prodávajícímu třetí pracovní den po odeslání. Podnikatel v případě nesouhlasu musí pozdější termín doručení prokázat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Neumannová,
přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije. Zákazníkům, kterým nebyla nalezena výhodnější cenová nabídka než u jejich aktuálně stávajícího dodavatele, je odesílán dopis s informací, že jim společnost Centrální výběrová řízení nenalezla výhodnější nabídku, než kterou mají aktuálně, a to společně s doporučením setrvání u jejich stávajícího dodavatele.
Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Pokud trváte na odstoupení od smlouvy a potřebujete poradit se sepsáním dokumentu, stačí se obrátit na náš email podpora@cvras.cz, kde Vám kolegové poradit co a jak dále.
Jestli máte pocit, že jsme ve výše popsaném procesu pochybili, pošlete nám prosím na e-mailovou adresu ombudsman@cvras.cz číslo Vaší přihlášky a my ověříme postup sepsání přihlášky. Věříme, že se vše vyřeší k Vaší spokojenosti.
Věříme že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Tým CVŘ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Došlo mi že nemá smysl se bránit. Obvolala jsem ČEZ nynějšího dodavatele který mi nemá jak pomoci i když by rád, zavolala jsem i do společnosti kterou mi výběrové řízení vyhledalo a ti stim také víceméně nemůžou nic delat. Tak že o srpna by si me měli převzít sídlí az někde v Havlíčkově brodě jsem duchodce takze kdyby se neco prihodilo tak me cela šílené cestování. Ale asi to bude mensi zlo nez premyrstena pokuta kterou si stejne nemohu dovolit. A ten podvodnicek co mi jedno odpoledne zazvonil na zvonek jeho první informace byla ze je z ČEZu a podle kontroly vyúčtování mi oznámil ze mám u nich preplatek 3000kc určité dal pracuje u centrálního výběrového řízení a mate a lže dalším budoucím obelhanym lidem.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.