Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 23.2. 2019 jsem se registroval na internetovou seznamku a také jsem si zakoupil prémiový účet na této seznamce C-Date.
Psal jsem alespoň 5 e-mailů, avšak marně. Vždy mi to automaticky vygenerovalo odpověď, že se mi do pěti pracovních dní ozvou, ale stále nic, už je to tedy celý měsíc a stále nic.
Proto žádám o pomoc, co mám v dané situaci dělat, zda si mám někde vyhledat nějakou odstupovou smlouvu či něco podobného.
PS: první e-mail a to na service@c-date.cz jsem psal 28.3. 2019
Proto žádám o pomoc, co mám v dané situaci dělat, zda si mám někde vyhledat nějakou odstupovou smlouvu či něco podobného.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
děkuji, na zmíněný e-mail jsem již napsal své požadavky o ZRUŠENÍ ÚČTU, viz.:
Dobrý den,
Dne 23.2 2019 jsem se registroval na váši internetovou seznamku a také jsem si zakoupil váš prémiový účet.
Po delší době nepřítomnosti na stránce C-DATE, jsem se rozhodl o okamžité ZRUŠENÍ placeného PRÉMIOVÉHO ÚČTU a celkově ZRUŠENÍ CELÉHO ÚČTU. Děkuju
ID účtu: IULISP89
Jsem rád, že je zde tento e-mail, ikdyž jsem o něm nikde nenašel ani památky a ani na stránkách,tedy alespoň já, jsem tam takový e-mail nenašel.
E-mail byl odeslán a v následujících 5 pracovních dnech má být předán jednomu z agentů, takže prozatím děkuji.
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji, případně stížnost později uzavřít.
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.