Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mobil.telefon GSM Samsung Galaxy Y Duos (S6102), zakoupený u fi. CZC.cz s.r.o. 10.7.2012 byl dán 25.7.2013 do reklamace k fi.CZC.cz s.r.o.-časté přerušování hovorů, samovolné vypínání, pomalé ovládání-po vyřízení vráceno s tím, že byla provedena výměna baterie. Dne 4.3.2014 znovu pro stejnou závadu dáno do reklamace (+ nepříjímá hovory), vráceno s tím, že byla znovu vyměněna baterie, aktualizován software. Dne 24.4.2014 znovu dáno do reklamace-telefon se opět vypínal, přerušuje hovory, nepříjímá hovory-vyjádření technika: popisované problémy se neprojevily. Je možné odstoupit od kupní smlouvy? Do vypršení záruční lhůty zbývá cca 60 dní. Vyhlídka na to, že každých 1/2 roku se bude muset vyměnit baterii není příliš lákavá.
Fi. CZC.cz odstoupení od kupní smlouvy odmítá.
Velmi děkuji za radu - O.Mendlíková
GSM Samsung Galaxy Y Duos (S6102)
Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení peněz (na pořízení nového mobilu).
|
Tweet |
Dle popisu se jednalo o třetí reklamaci stejné vady. Při třetí reklamaci stejné vady může spotřebitel vznést nárok na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad. Podmínkou je však uznání reklamace, v opačném případě na odstoupení není právní nárok. Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyjádřením prodejce o reklamaci, je možné obrátit se na soudního znalce, který existenci a povahu vady posoudí. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Jestliže proběhne výměna součásti výrobku, běží na ni nová záruční lhůta. Dle nového občanského zákoníku to již neplatí, ale předmětná smlouva byla uzavřena dle staré právní úpravy a tou se nadále řídí.
Dobrý den, paní Mendíková,
osobně bych zkusil reklamaci podat ještě jednou a pokud je to možné, závadu vyvolat přímo na reklamačním oddělení, aby ji viděl technik. Následně trvat na tom, aby technik uvedl do reklamačního protokolu, že byl svědkem projevu vady. Stejně tak se maximálním způsobem pokuste popsat, za jakých okolností se závada projevuje nejčastěji, aby mohl autorizovaný servis proces napodobit.
Pokud by se i přesto vrátil telefon zpět bez odstranění vady, pak již skutečně nevidím jiné řešení, než znalce v oboru, který udělá posudek.
Po dobu reklamace máme možnost Vám zapůjčit jiný telefon, stačí na reklamačním oddělení o tuto službu požádat.
S pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Děkuji za radu. Závady se projevují náhodně, takže mám asi smůlu.
Hezký den - O.Mendlíková
Na to bych se vůbec nevázal. Buď se to u nás projeví nebo ne. Pokud tam ta vada je, pak na ní musí servisní středisko přijít. Skutečně bych doporučoval udělat ještě jeden pokus se žádostí o velice důkladné otestování na straně servisu. Rozhodnutí je samozřejmě na Vás.
Jediné, co bych mohl pro Vás pak udělat v případě opakovaného nenalezení vady je, že bych objednal novou baterii, se kterou byste vyzkoušela, zda se bude vada i nadále projevovat. Následně bychom domluvili další postup.
S pozdravem
Petr Macek
Děkuji, zkusím ještě jednu reklamaci.
S pozdravem - O.Mendlíková
Dejte mi pak prosím vědět výsledek, abychom se případně domluvili na dalším postupu. Děkuji a jsem s pozdravem
Macek
Děkuji, určitě se potom ozvu. Stížnost mám teďka uzavřít?
O.Mendlíková
Asi bych to nyní uzavřel, třeba bez hodnocení a uvidíme po výsledku následné reklamace.