Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3231Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2014, před 11 lety

Olga Mendlíková

Znění stížnosti

Mobil.telefon GSM Samsung Galaxy Y Duos (S6102), zakoupený u fi. CZC.cz s.r.o. 10.7.2012 byl dán 25.7.2013 do reklamace k fi.CZC.cz s.r.o.-časté přerušování hovorů, samovolné vypínání, pomalé ovládání-po vyřízení vráceno s tím, že byla provedena výměna baterie. Dne 4.3.2014 znovu pro stejnou závadu dáno do reklamace (+ nepříjímá hovory), vráceno s tím, že byla znovu vyměněna baterie, aktualizován software. Dne 24.4.2014 znovu dáno do reklamace-telefon se opět vypínal, přerušuje hovory, nepříjímá hovory-vyjádření technika: popisované problémy se neprojevily. Je možné odstoupit od kupní smlouvy? Do vypršení záruční lhůty zbývá cca 60 dní. Vyhlídka na to, že každých 1/2 roku se bude muset vyměnit baterii není příliš lákavá.
Fi. CZC.cz odstoupení od kupní smlouvy odmítá.
Velmi děkuji za radu - O.Mendlíková


Produkt

GSM Samsung Galaxy Y Duos (S6102)


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení peněz (na pořízení nového mobilu).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2014 14:52, před 11 lety

Dle popisu se jednalo o třetí reklamaci stejné vady. Při třetí reklamaci stejné vady může spotřebitel vznést nárok na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad. Podmínkou je však uznání reklamace, v opačném případě na odstoupení není právní nárok. Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyjádřením prodejce o reklamaci, je možné obrátit se na soudního znalce, který existenci a povahu vady posoudí. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Jestliže proběhne výměna součásti výrobku, běží na ni nová záruční lhůta. Dle nového občanského zákoníku to již neplatí, ale předmětná smlouva byla uzavřena dle staré právní úpravy a tou se nadále řídí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2014 23:48, před 11 lety

Dobrý den, paní Mendíková,

osobně bych zkusil reklamaci podat ještě jednou a pokud je to možné, závadu vyvolat přímo na reklamačním oddělení, aby ji viděl technik. Následně trvat na tom, aby technik uvedl do reklamačního protokolu, že byl svědkem projevu vady. Stejně tak se maximálním způsobem pokuste popsat, za jakých okolností se závada projevuje nejčastěji, aby mohl autorizovaný servis proces napodobit.
Pokud by se i přesto vrátil telefon zpět bez odstranění vady, pak již skutečně nevidím jiné řešení, než znalce v oboru, který udělá posudek.

Po dobu reklamace máme možnost Vám zapůjčit jiný telefon, stačí na reklamačním oddělení o tuto službu požádat.

S pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.5.2014 06:25, před 11 lety


Olga Mendlíková

Děkuji za radu. Závady se projevují náhodně, takže mám asi smůlu.
Hezký den - O.Mendlíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2014 14:29, před 11 lety

Na to bych se vůbec nevázal. Buď se to u nás projeví nebo ne. Pokud tam ta vada je, pak na ní musí servisní středisko přijít. Skutečně bych doporučoval udělat ještě jeden pokus se žádostí o velice důkladné otestování na straně servisu. Rozhodnutí je samozřejmě na Vás.

Jediné, co bych mohl pro Vás pak udělat v případě opakovaného nenalezení vady je, že bych objednal novou baterii, se kterou byste vyzkoušela, zda se bude vada i nadále projevovat. Následně bychom domluvili další postup.

S pozdravem

Petr Macek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.5.2014 19:23, před 11 lety


Olga Mendlíková

Děkuji, zkusím ještě jednu reklamaci.
S pozdravem - O.Mendlíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2014 23:01, před 11 lety

Dejte mi pak prosím vědět výsledek, abychom se případně domluvili na dalším postupu. Děkuji a jsem s pozdravem

Macek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2014 06:28, před 11 lety


Olga Mendlíková

Děkuji, určitě se potom ozvu. Stížnost mám teďka uzavřít?
O.Mendlíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2014 16:10, před 11 lety

Asi bych to nyní uzavřel, třeba bez hodnocení a uvidíme po výsledku následné reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.