Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
asi před měsícem jsem si na měsíc zaplatila členství. Včera jsem od banky obdržela zprávu, že požadovanou částku není možné odeslat (na účtě naštěstí nebylo dost peněz), po komunikaci s bankou jsem zjistila zě si BE2 chtěla stáhnout peníze. Nemám zájem o další členství a chci účet zrušit. Kartu jsem si nechala zablokovat a emailem jsem zaslala žádost o zrušení a vymazání účtu.
VIP členství
Chci zrušit členství, vymazat účet, neplatit VIP členství
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Chtěla jsem na uvedenou adresu zaslat email ale ten hlásí,že adresa je neplatná.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý den,
prosíme, zkuste adresu zkopírovat ještě jednou - michal.hlavacek@be2.com
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
po další poradě s právníkem jsem nakonec požadovanou částku za členství zaplatila a okamžitě ukončila svoji spolupráci se seznamkou. Členství i účet byl zrušen. Bohužel z právního hlediska mají vše dobře sepsáno a než se s nima tahat ....
Každopádně velké díky i Vám, protože díky těmto stránkám se mnou konečně někdo komunikoval. Obrovské ponaučení, že už NIKDY ŽÁDNÁ SEZNAMKA!!!
Hodnocení: