Společnost


One Energy & One Mobile a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#32312Nevrácení přeplatku za elektřinu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2019, před 6 lety

Jiří Čepl

Znění stížnosti

Přesně si to nepamatuji, ale v březnu 2018 nám oznámil ČEZ, že výše uvedená společnost nesplňuje podmínky pro prodej el a plynu a přícházím pod nucenou správu dodavatele energií ČEZ. Žádná zmínka o krachu Onemobile. Dojednal jsem si dodávky od MND. Minulý týden mi přišlo od insolvenčního správce vyúčtování ze elektřinu-přeplatky a plyn-nedoplatek. Přeplatky nedostanu, ale nedoplatek musím zaplatit, což jsem udělal. Zároveň mi poslal odkaz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=7BCC8418944D4973BF3869C425BD53FD , ze kterého je patrné, že žádat o vrácení přeplatku již není možné. Dotaz zní: Jak jsem se mohl přihlásit do konkurzu a žádat vrácení přeplatků, když jsem nevěděl o konkurzu a zároveň jak jsem si měl spočítat, o kolik mám žádat? Předpokládal jsem, že toto měl udělat vnucený dodavatel ČEZ, který se se mnou vyrovná nebo já s ním a ne, že až nyní se dozvím o konkurzu na společnost, kde po mne dluhy požaduje insolvenční správce a na přeplatky již nemám nárok.


Požadované řešení

Vrácení přeplatků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2019 23:49, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že pohledávka spotřebitele (vyúčtování přeplatku), vznikla až po zahájení insolvenčního řízení, je možné, aby spotřebitel přihlásil tzv. pohledávku za majetkovou podstatou ve smyslu § 168 zákona č. 182/2006 Sb., insolvenční zákon. V tomto případě se nejedná o pohledávku vzniklou před zahájením insolvenčního řízení, která by mela být přihlášena běžným způsobem, ale o pohledávku, která vznikla až v průběhu insolvenčního řízení (vyúčtováním přeplatku insolvenčním správcem). Spotřebiteli tedy doporučujeme přihlásit svou pohledávku (přeplatek), jako pohledávku za majetkovou podstatou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 08:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.