Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před měsícem jsem objednal a zaplatil stromky. Dodnes nemám ani stromky ani peníze. Prostě podvodníci!!!!!
Objednávka Slever.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup na www.slever.cz.
Vaše objednávka byla přijata a zařazena do systému.
Souhrn objednávky
Ks Název Cena
1x ovocné stromky různé odrůdy 3 kusy 298 Kč
1x PPL 0 Kč
Variabilní symbol: 7321157
Cena celkem: 298 Kč
Zaplaťte na účet: 2105996456/2700 nejpozději do 3 dnů.
Částku prosím uhraďte pod uvedeným variabilním symbolem na náš účet.
Po připsání částky vám bude zaslán poukaz, který vás opravňuje k využití slevy.
V případě, že objednávku hradíte mimo území ČR použijte prosím tyto platební údaje:
číslo účtu: 2105996456
IBAN: CZ8227000000002105996456
SWIFT: BACXCZPP
Kód banky: 2700
JAREA s.r.o.
Náš tip:
Nezdržujte se s platbou převodem. Získejte voucher ihned a plaťte až za 14 dní.
Nákupem vyjadřujete svůj souhlas s obchodními podmínkami spol. JAREA s.r.o. (ve formátu PDF jsou ke stažení ZDE), poskytovatelů slev a podmínkami užití. Zároveň tím závazně potvrzujete svou objednávku.
Pro reklamaci zboží zakoupeného od spol. JAREA s.r.o. můžete využít tento reklamační formulář - ke stažení ZDE. POZOR: NELZE použít pro uplatnění reklamace na zboží či služby našich klientů. Pro uplatnění reklamace na zboží/služby našich klientů prosíme kontatujte přímo klienta. Děkujeme.
Přejeme hezký den.
Slever.cz - člen Asociace portálů hromadného nakupování
Provozuje společnost Jarea s.r.o.
Sídlo: Slezská 169/10, Praha 2, Vinohrady, 120 00
Kancelář: Botičská 4, Praha 2, 120 00
IČO: 64651975, DIČ: CZ64651975
Stromky.
Tel. : 607 278 703
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.