Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stejně tak jako mnoho lidí přede mnou (jak jsem se dočetla) urguji vrácení peněz za uhrazený voucher.Odstoupila jsem od smlouvy asi za dva dny po uhrazení vocheru.
Bylo mi přislíbeno vrácení peněz nejpozději do 30 dnů, tzn.do 11.4.2019.
Neustále urguji vrácení peněz mailem s paní P. (viz referenční údaje).
Jsou to jen a jen výmluvy ze strany vedení, (úplně stejného znění jako v předchozích případech.)
Je pro mě nepochopitelné chování kliniky.
Ultherapy Q-SMAS - lifting obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu.Hodnota 8.910,.Kč
Požaduji vrácení peněz ihned!!!!!
|
Tweet |
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku. Smluvní strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění ze smlouvy. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.