Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Reklamoval jsem asi rok stary Samsung galaxy J5 2017, kde z niceho nic prestal fungovat displej a v pravem dolnim rohu se objevila mala prasklinka na vnitrni strane displeje, coz by znacilo poskozeni nafouknutou baterii. Telefon mi byl vsak vracen s tim ze slo o mechanicke poskozeni a reklamaci tedy zamitaji. Reklamace byla vyrizena behem asi 4 dni, takze mam podezreni ze telefon ani nijak neresili a jen dle popisu od prodejce, kde byla zminena ona prasklina, telefon ihned odeslali zpet kvuli tomu udajnemu mechanickemu poskozeni. Zde je vyjadreni servisu- neuznaná reklamace, prasklý displej nebo digitizér, mechanické poškození. Cislo reklamace RA19C06171.
Samsung galaxy j5 2017 16Gb stribrno-modra barva
Uznani reklamace a oprava telefonu.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že se jedná o vadu, za kterou prodejce odpovídá (např. nafouknutí baterie, které poškodilo displej). Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
dle vyjádření reklamačního oddělení bylo poškození, které rozporujete způsobeno pádem nebo nevhodným používáním telefonu a takové poškození se neslučuje se záručními podmínkami.
Tohle by se dalo prijmout v pripade, ze by byl telefon z vnejsku nejak poskozen nebo by na nem byly videt znamky padu. Telefon vsak zadna vnejsi poskozeni nema, proto musim trvat na poskozeni baterii, coz ja nijak neovlivnim a navic spolecnost Samsung se znama ze se jejich baterie obcas nafukuji nebo dokonce bouchaji.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.