Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#32323Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2019, před 6 lety

Jakub Janošek

Znění stížnosti

Reklamoval jsem asi rok stary Samsung galaxy J5 2017, kde z niceho nic prestal fungovat displej a v pravem dolnim rohu se objevila mala prasklinka na vnitrni strane displeje, coz by znacilo poskozeni nafouknutou baterii. Telefon mi byl vsak vracen s tim ze slo o mechanicke poskozeni a reklamaci tedy zamitaji. Reklamace byla vyrizena behem asi 4 dni, takze mam podezreni ze telefon ani nijak neresili a jen dle popisu od prodejce, kde byla zminena ona prasklina, telefon ihned odeslali zpet kvuli tomu udajnemu mechanickemu poskozeni. Zde je vyjadreni servisu- neuznaná reklamace, prasklý displej nebo digitizér, mechanické poškození. Cislo reklamace RA19C06171.


Produkt

Samsung galaxy j5 2017 16Gb stribrno-modra barva


Požadované řešení

Uznani reklamace a oprava telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2019 21:35, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že se jedná o vadu, za kterou prodejce odpovídá (např. nafouknutí baterie, které poškodilo displej). Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2019 11:39, před 6 lety

Dobrý den,
dle vyjádření reklamačního oddělení bylo poškození, které rozporujete způsobeno pádem nebo nevhodným používáním telefonu a takové poškození se neslučuje se záručními podmínkami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.4.2019 12:44, před 6 lety


Jakub Janošek

Tohle by se dalo prijmout v pripade, ze by byl telefon z vnejsku nejak poskozen nebo by na nem byly videt znamky padu. Telefon vsak zadna vnejsi poskozeni nema, proto musim trvat na poskozeni baterii, coz ja nijak neovlivnim a navic spolecnost Samsung se znama ze se jejich baterie obcas nafukuji nebo dokonce bouchaji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2019 07:50, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2019 09:39, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.