Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#32327Elsa a Anna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2019, před 6 lety

Julie Raboňová

Znění stížnosti

Dobrý den,
doteď mi nebyly vracené peníze za 10 lístku na výše zmíněné zrušené představení. Vzhledem k tomu, že jste svého závazku vrátit zpět peníze ani v prodloužené několikrát z Vaší strany lhůtě nedostali, žádám o úhrazení příslušné částky na můj účet (ze kterého jsem úhradu platební kartou provedla) a to do 8 pracovních dnů, v opačném případě podávám soudní žalobu. Můj email pro dohledání veškerých potrebných údajů je julie.rabonova@gmail.com
Děkuji a přeji hezký den!


Požadované řešení

Uhrazení dlůžné částky v plné výši, tj. 4900 Kč, a to vše od 8 pracovních dnů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2019 22:22, před 6 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Případnou žalobu musí spotřebitelka podat na pořadatele akce, portál, který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2019 11:11, před 6 lety

Dobrý den,

přesně jak je uvedeno v našich Všeobecných obchodních podmínkách, naše společnost pouze zprostředkovává vydání vstupenek. Celá tato situace nás velmi mrzí, avšak na vyplácení se neustále pracuje a stále dochází k vyplácení dalších klientů.

Pořadatel bohužel však prostředky k vyplácení poskytuje v ne zrovna velkých částkách a proto vše nejde tak rychle, jak bychom si všichni přáli. Doufáme však, že se veškeré pohledávky vyplatí již brzy.

Děkujeme, tým Ticketlive

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 07:35, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 11:50, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.