Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobry den, jiz dvakrat jsem reklamoval mobilni telefon samsung NOTE 3 u spolecnosti Vodafone s tim ze se telefon neustale seka a vypadava signal tudiz je mi telefon k nicemu.Telefon stal 15000 Kc a ocekavam ze podle toho bude i fungovat.Po obou reklamacich mi bylo zdeleno ze telefon je preinstalovan a ze mu nic neni proto neni reklamace uznana.Hned jak jsem telefon zapnul vsechny problemy se opakuji.Dekuji za Pomoc Zurek
Samsung NOTE 3 vyrobni cislo:351776/06/660889/4
Chtel bych vymenit mobilni pritroj za jiny nebo vraceni penez.
|
Tweet |
V případě, že společnost zamítá reklamace výrobku s tím, že se vada neprojevila, bude třeba jim existenci vady dokázat - nahrát její projevy na video nebo nechat výrobek posoudit soudním znalcem, který by případnou existenci vady prokázal. V případě, že bude nutné nechat vypracovat znalecký posudek, kterým bude prokázána existence vady, má kupující nárok krom řádného vyřízení reklamace i na proplacení ceny tohoto znaleckého posudku.
Hezký den, pane Žurku,
mrzí mě, že máte s telefonem potíže.
Při reklamaci telefonu je pro nás důležité vyjádření autorizovaného servisního střediska, které je způsobilé k tomu, aby odborně posoudilo případné vady v telefonu a opravilo je. Jestli s vyjádřením nejste spokojený, doporučuji vám kontaktovat naše Reklamační oddělení. Můžete to udělat i online přes https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint/ nebo poštou na adrese: Vodafone Czech Republic, a.s., Reklamační oddělení, Vinohradská 167, 100 00 Praha 10. Kolegové zvolený postup při opravě prověří.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení konečného řešení stížnosti. V případě, že spotřebitel nebude reagovat do 10 dnů, stížnost bude z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele uzavřena.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.