Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#3233Reklamace mobilniho telefonu samsung NOTE 3

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2014, před 11 lety

Radek Žurek

Znění stížnosti

Dobry den, jiz dvakrat jsem reklamoval mobilni telefon samsung NOTE 3 u spolecnosti Vodafone s tim ze se telefon neustale seka a vypadava signal tudiz je mi telefon k nicemu.Telefon stal 15000 Kc a ocekavam ze podle toho bude i fungovat.Po obou reklamacich mi bylo zdeleno ze telefon je preinstalovan a ze mu nic neni proto neni reklamace uznana.Hned jak jsem telefon zapnul vsechny problemy se opakuji.Dekuji za Pomoc Zurek


Produkt

Samsung NOTE 3 vyrobni cislo:351776/06/660889/4


Požadované řešení

Chtel bych vymenit mobilni pritroj za jiny nebo vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2014 09:58, před 11 lety

V případě, že společnost zamítá reklamace výrobku s tím, že se vada neprojevila, bude třeba jim existenci vady dokázat - nahrát její projevy na video nebo nechat výrobek posoudit soudním znalcem, který by případnou existenci vady prokázal. V případě, že bude nutné nechat vypracovat znalecký posudek, kterým bude prokázána existence vady, má kupující nárok krom řádného vyřízení reklamace i na proplacení ceny tohoto znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2014 10:33, před 11 lety

Hezký den, pane Žurku,

mrzí mě, že máte s telefonem potíže.

Při reklamaci telefonu je pro nás důležité vyjádření autorizovaného servisního střediska, které je způsobilé k tomu, aby odborně posoudilo případné vady v telefonu a opravilo je. Jestli s vyjádřením nejste spokojený, doporučuji vám kontaktovat naše Reklamační oddělení. Můžete to udělat i online přes https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint/ nebo poštou na adrese: Vodafone Czech Republic, a.s., Reklamační oddělení, Vinohradská 167, 100 00 Praha 10. Kolegové zvolený postup při opravě prověří.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 12:34, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení konečného řešení stížnosti. V případě, že spotřebitel nebude reagovat do 10 dnů, stížnost bude z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 13:29, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.