Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Včas před ukončením smlouvy tarifu jsem podal výpověď k 4.4.2019 s domluvou na převedení na dobíjecí kartu o2 za 300 kč. Zúčtovací období 8.3.-7.4.2019 tarifu 532,86 + 300,-jsem zaplatil a bylo mě řečeno,že budu platit další období 8.4.-7.5.2019 a není jisté jestli ta jejich systémová chyba bude do té doby vyřešena, takže budu platit dále a převod na dobíjecí kartu je v nedohlednu.
Můj zákaznický účet je 3621032271, moje číslo 722 959 466 FREE Modrý
Okamžitě ukončit dvou letou smlouvu a převézt na dobíjecí kartu a vrátit poměrnou část na můj účet.
|
Tweet |
Stížnost je již řešena pod ID 32330 (https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/32330/nemoznost-ukonceni-sluzeb-o2). Toto znění uzavíráme, aby nebyla řešena duplicitně.