Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#32331neukončení tarifu v řádném termínu a nepřevedení na dobíjecí kartu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2019, před 6 lety

Vladislav Šikola

Znění stížnosti

Včas před ukončením smlouvy tarifu jsem podal výpověď k 4.4.2019 s domluvou na převedení na dobíjecí kartu o2 za 300 kč. Zúčtovací období 8.3.-7.4.2019 tarifu 532,86 + 300,-jsem zaplatil a bylo mě řečeno,že budu platit další období 8.4.-7.5.2019 a není jisté jestli ta jejich systémová chyba bude do té doby vyřešena, takže budu platit dále a převod na dobíjecí kartu je v nedohlednu.


Produkt

Můj zákaznický účet je 3621032271, moje číslo 722 959 466 FREE Modrý


Požadované řešení

Okamžitě ukončit dvou letou smlouvu a převézt na dobíjecí kartu a vrátit poměrnou část na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2019 22:47, před 6 lety

Stížnost je již řešena pod ID 32330 (https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/32330/nemoznost-ukonceni-sluzeb-o2). Toto znění uzavíráme, aby nebyla řešena duplicitně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.