Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#32334Zavádějící informace, obtěžování a neslušné chování podomních prodejců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2019, před 6 lety

Filip Kovanda

Znění stížnosti

Podávám stížnost na firmu Centrální výběrová řízení a.s. za zavádějící informace, které mi podali její domovní prodejci. Vůbec nezmínili nic o tom, že nabízejí přechod k jinému dodavateli elektřiny a plynu. Místo toho hned řekli něco v tom smyslu, že jsou zde pro kontrolu výdajů za elektřinu a plyn, kvůli nějakým nově změněným podmínkám. O nabídce přestupu nepadlo ani slovo.
Dále bych chtěl zdůraznit jejich velmi neprofesionální a neslušný přístup. Během dne mě obtěžovali dvakrát. Když jsem jim podruhé hned na začátku konverzace slušně ale jasně řekl, aby odešli, začali mi tykat. Bez přestání mi ukazovali jejich členské kartičky, jako by to měl být nějaký jejich zdroj legitimity a informací, i když na nich není skoro vůbec nic podrobnějšího. Když jsem je požádal, aby mi ukázali druhou stranu karty, nebyli ochotní to udělat. Můj jasně odmítavý ale stále dost slušný přístup vyústil v to, že začali sprostě nadávat o urážet mě.
Od zastupitelů firmy bych očekával o hodně slušnější přístup a daleko přímější jednání s jasnými a pravdivými informacemi.


Produkt

Podle informací na internetu převádí dodavatele elektřiny a plynu ale za nevýhodných podmínek pro lidi, co s nimi uzavřou smlouvu. Bohužel jsem si nezapamatoval jména prodejců.


Požadované řešení

Prověření nekalých praktik této firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2019 22:57, před 6 lety

Portál VašeStížnosti.cz slouží ke zprostředkování řešení právních sporů mezi spotřebiteli a podnikateli. Z dané stížnosti však nevyplývá, že by v tuto chvíli trval právní spor. Tuto stížnost tedy nemůžeme publikovat a bude uzavřena.

Pro úplnost však dodáváme, že popsané jednání naplňuje znaky klamavých praktik, které spadají pod dozorovou činnost České obchodní inspekce, podnět k prošetření může podat spotřebitel zde: https://www.coi.cz/podatelna/. Pokud se spotřebitel domnívá, že mohlo dojít k pokusu o spáchání trestného činu (podvodu), je namístě podat trestní oznámení Policii ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.